Accepterad S0ur | Ansökan till Trainee [Master Developer]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

S0ur

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad heter du på discord? .K.Z.#0889

Ange ditt födelsedatum 24 December 2006

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Måndag 15:00-22:30
Tisdag 16:00- 22-30
Onsdag 15:45-22:30
Torsdag 16:30-23:15
Fredag 15:00-03:00
Lördag 13:45-06:00
Söndag 13:00-22:30

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Det som får mig att söka till Trainee är att jag vill hjälpa till med att göra servern bättre än vad den redan är. Trainees har ett stort ansvar och jag är säker på att jag kommer kunna ta det ansvaret. Jag är bra på att ta emot folk och jag vill underlätta för staff-teamet som alltid jobbar jätte hårt. Jag vill ta bort spelare som förstör och bryter mot reglerna, och jag kommer alltid svara på /reports och /helps då det är frustrerande när man inte blir besvarad. Jag vill hjälpa servern med att hålla den RP nivån den här just nu, om inte bättre, och se till att alla har en så bra upplevelse på Unive som möjligt. Jag är bra på att hjälpa folk och jag är väldigt aktiv. Jag kommer alltid hjälpa de som sitter i support kanalen och banöverklagningar och så. Jag vill också hjälpa de personer som argumenterar med att det ska bli så bra som möjligt. Jag tycker själv att min RP nivå har blivit väldigt bra på sistonne och jag vill hjälpa andra att också uppnå en bra RP nivå. Jag kan också alla regler och jag vill hjälpa de som inte kan det. Det är många ny kommlingar som inte förstår någonting överhuvudtaget och förstör flera scenarion och ibland hela Unive upplevelsen, det har hänt mig flera gånger också och det är väldigt irriterande att inte kunna göra någonting. Samma sak när man själv eller en kompis dör till d-sync eller en bugg så kan man inte göra någonting och det är inte alltid de svarar på /reports heller. Med Trainee kommer jag kunna påverka detta! Jag vill också bara vara en del av staff teamet då jag tycker de verkar riktigt sköna och snälla.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? RP nivån! Jag skulle specca runt överallt, specielt kriminell områden och packade områden som piren och torget då det finns många kriminella och icke-medlemmar nu för tiden och se till att alla håller den RP nivån som vi sträver för. Jag kommer svara på alla /reports och /helps jag kan och jag kommer hjälpa de som sitter i support kanal hela tiden! Jag kommer även hjälpa till mycket här på forumet med t.ex banöverklagningar, anmälningar, och tickets! Jag kommer alltid vara där för att hjälpa till och jag kommer jobba hårt för att ta Unive till det största potential det har! Sen vill jag lära mig allt om donation så en dag jag kanske kan bli donations ansvarig

Hur länge har du spelat på Unive? ungefär 500 timmar lite mer

Har du några tidigare erfarenheter? Jag är severvakt och sitter med Zenvu som är mod och snackar och när jag gör det så berättar han lite om det hur det går till osv sen har jag 2 kompisar som är ochhar varit staff och när vi snackade så ställde jag några frågor t.ex va va gör och hur det går till men jag kan alltid lära mig mer saker

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /kick (id) (anledning) Då disconnectar jag någon från servern, den personen kan direkt gå in igen, detta används som ett slags meddelande att man inte ska fortsätta bryta mot reglerna.
/revive (id) Detta tar tillbaka någon från döden, detta ska endast användas om någon har dött av dsync eller någon annan bugg liknande sak.
/dv (radius) Detta tar bort en bil som t.ex står stilla mitt på vägen utan någon i den. Den personens bil kommer tillbaka efter nästa restart, antingen vid bärgaren eller i garaget.
/togglename Visar allas namn på räckvidd.
/toggleid Visar allas ID på räckvidd, man slipper trycka ned Page Down.
/sqlban (id) (längd på ban) (anledning) Detta bannar någon för den tid man anger för den anledningen man anger. Ska bara användas om personen faktiskt bryter mot reglerna
/sqlunban (hex-id) Du tar bort personens ban.
/sqlbanoffline (hex-id) (längd på ban) (anledning) Detta använder du om personen du ska banna har combat loggat eller om personen bara är offline.
/sqlsearch (namn på steam) Detta gör så att du kan med hjälp av deras steamnamn få reda på deras Hex ID.
/svban (id) Bannar en person men i max 60 minuter.
/spec (id) Detta gör så att du teleporterar till den personen i no-clip. Den personen kan inte se dig.
/bring (id) Detta teleporterar den personen till dig.
/freeze (id) Detta gör så att en spelare inte kan flytta på sig.
/unfreeze (id) Du gör så att en spelare som är freezad kan flytta på sig igen.
/skin (id) Ger personen skin. Skin gör så att man kan ändra sin karaktär, precis som när man först gör den!
/sv Servervakt chatt.
/sc Support chatt.
/who (id) Här ser du en spelares roller, t.ex Kriminell, Medlem ect.
/setjob (id) (jobb) (rang) Detta anställer personen på det jobbet som man har anget som den rangen som man har anget.
/giveweapon (id) Du ger någon ett vapen. t.ex WEAPON_nightstick
/giveitem (id) Du ger någon ett föremål t.ex en telefon.
/tpm Du teleporterar dig själv till din marker på mappen.
/sqlbanhistory Här kan du se folks ban historik.
/announce Här skriver du så att hela servern kan se, detta används bara om det är ett väldigt viktigt meddelande.
/ooc Här skriver du i ooc chatten förutom att hela servern kan se det.
/goto (id) Detta teleporterar dig till den spelare som du har anget.
/clearinventory (id) Du rensar personens inventory.
/clearall Du rensar chatten för alla på hela servern.
/addkey (namn) Detta spawnar in en nyckel.
/noclip Sätter dig i no-clip mode. När man är i no-clip mode är man osynlig och man kan flyga. Dessutom så gäller inte colliders på dig, vilket betyder att man kan gå igenom väggar och sådant.
/givemoney (id) (summa pengar) Detta ger personen summan av pengar som du har anget

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag har dyxelexi men har försökt med mitt bästa mvh Kz

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka