Nekad s.w.a.t | Ansökan till Servervakt [Sather[

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

s.w.a.t

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
-1
Vad är ditt namn i verkligheten? jamie

Vad heter du på discord? ebboz83#6498

Ange ditt födelsedatum 7 Februari 2011

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 9:00 till 20:00 lite längre på helger.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 6 månader

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 10 gånger har jag blivit bannad men dom flesta har varit felaktiga

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? Att vara Servervakt innebär att man bär ett ansvar över det som händer på servern och servervakt e en som rp samtidigt som att man håller koll på folk som lallar elr bryter mot reglerna.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? för jag e en seriös rp person och jag kommer ta mycket ansvar ingame genom att kicka och banna alla personer som lallar elr bryter mot reglerna. och jag vill bli servervakt för att utveckla min rp så att den blir mycket bättre genom att ta det här ansvaret. och det spelar ingen roll ifall nån tjatar revva revva flera gånger det spelar ingen roll kommer alltid vilja ha bevis men jag e lämplig som servervakt för jag e mogen seriös rp och jag kommer alltid vilja ha bevis innan nåt ska kickas elr bannas elr ressas.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? en serervakt innebär att man tar ett ansvar över det som händer ingame och hjälper staff genom kicka/banna allla som bryter mot reglerna.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt t.e.x om jag e polis och jag ser att han kör mott rött och han har vapen och sånt då kan jag it bara säga till han aa du kan gå jag e ju ändå din polare liksom det e korruption. och abuse e att man revvar sig utan anledning typ om jag krockar i en bil olycka och blir medvetslös då kan jag it bara revvva mig.

Din servervakts ansökan har blivit nekad
Tråd låst och flyttad till Servervakt Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka