Accepterad S S S | Medlem ansökning [Yxjäveln]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

S S S

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Stefan

Vad är ditt discord namn? S S S #5789

Vad är ditt födelsedatum? 17 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Uffe Karlsson och är född 1999, han är uppväxt I Sörbäcken. Uffe bodde I en stuga tillsammans leffe som var hans tvilling brorsa, hans mor dog väldigt tidigt alltså 3 år efter han föddes så han var inte uppfostrad så himla rätt pga hans far var alkoholist, och dem hade ont om pengar så då kom hans brorsa på med en idé o de va att köpa saker på Facebook och sälja de dyrare, dem gjorde de i några år och fick en hög summa av pengar så de köpte en volvo v70 och köpte sig ett litet större hus för runt 1 mille, Uffe var alltid en tjejtjusare och han var en person som var ute och jagade älg med sitt jakt vapen, detta gjorde så att de fick mat gratis och hans bror var ute och fiskade medans Uffe var och jagade, detta gjorde så att båda fick Fisk och älg kött vilket de tyckte va deras favorit mat men de började tröttna på maten eftersom de åt de nästan varje dag, Uffe kom på med en idé att Flytta ner till Stockholm och börja ett lag som heter Unive FC I fotboll och hans bror börja bli avundsjuk så båda kom på en idé att båda skulle bli poliser.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med mycket kan skriva det nedan, jag kommer bidra med en rp som är otrolig, social, unik, rolig alltså det ja kommer göra är att nu när min karaktär är från Norrland men ja själv ej är de ska jag följa rösten, ha social rp så som att inte göra kort scenario/göra de tråkigt för alla utan göra de roligt för båda partnerserna I själv scenarioserna, rolig rp: försöka göra folk att vilja rpa me mig pga den rpn jag ska uppbygga I min karaktär.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för mot partners vinst I scenario är att vi säger ett exempel på scenario här som inte e bra: man tar en op bil som toppar 500+ och medans motpartnern har en bil som kör 200 då blir det väldigt tråkigt för motpartnern har ingen chans mot mig pga den bilen för den toppar mer och då blir det tråkigt för personen, Man behöver också inte alltid vinna ett scenario för det ska va kul man kan också förlora o det kan fortfarande vara kul

Hur hittade du Unive? Streams

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka