Nekad s.boss | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

s.boss

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? Dizzy0001

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Erik är född 2000 han är född i Göteborg, han har växt upp där och har många minnen, Men Erik hade det svårt hemma som liten, Föräldrarna bråkade hela tiden, hans pappa drack extrema mängder alkohol och tog droger vilket ledde till våld i hemmet. Jag tänkte i huvudet att han ska aldrig dricka alkohol eller ta droger! Det slutade med att mina föräldrar skilde sig, Erik har mycket trauma från barndomen som ledde till att han började umgås med kriminella nätverk som tonåring. Han började röka redan vid 12 års ålder och han rånade en liten mataffär som 15 åring. När jag fyllde 15 skaffade jag moped, som jag trimmade direkt. jag hade talang för kriminalitet, jag och tre till körde ut och stegrade med våra mopeder, polisen kom och grep alla förutom mig, jag lyckades rymma. Några år gick och Double S försökte ta sig ut från kriminaliteten som 18 åring, han hade sett vad som hänt alla hans vänner, en efter en i fängelse eller i skulder. Jag ville inte bli en av dem, så jag bestämde mig för att köpa en lägenhet i en ny stad, jag köpte även en bil som gjorde att jag fick ett intresse för bilar. Jag sålde min gamla moped efter att jag köpt min nya bil och jag köpte en massa bildelar för att styla upp min bil. När Double S fyllde 21 var han helt utesluten från kriminaliteten. Jag hade fått en ny chans, men den chansen varade inte så länge, då min mor dog när jag blev 23. Pappa kom inte ens på begravningen. Jag blev deprimerad för att min mamma hade dött och började dricka alkohol och även röka en joint då och då, även fast jag sa för många år sedan att jag aldrig skulle göra det. jag fick extrema alkoholproblem och blev beroende. Men när jag pratade med min kusin berätta han för mig att jag kunde komma till hans hemstad och bli en ny man! jag kunde sluta med alkoholen och knarket och kanske börja om på nytt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med riktiga scenarios som kan hända i verkligheten. Jag spelar inte på unive servern för att vinna ett scenario jag spelar mer för att ha roliga scenarios och bra scenarios

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det handlar inte bara om att vinna i ett scenario utan jag vill att båda delarna ska ha kul och få nån typ av glädje av de. T,ex kommer de någon som vill råna mig så kommer jag inte springa iväg utan jag hänger med, de blir roligast när man ser var de tar oss.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? vdm= vechial death match rdm= när du dödar någon utan en anledning utan ett bakomliggande scenario tex

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag spelat i riktiga rpa serverar och det är inte svenska det är engelska servrar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning:
En ansökan per 24h

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka