Nekad s.boss | Medlem ansökning [S1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

s.boss

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? Scooby

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Joakim Svensson han är 32år gammal hans familj är något han älskar det är något han har sett upp till sen han var ett barn det är hans allt han älskar sin mamma hans mamma ser också upp till honom han älskar sina föräldrar av botten av sitt hjärta eftersom dom hjälpte honom med skolan han gillade inte skolan men dom satt och pushade honom dag in och dag ut för att han skulle klara av det han gillar att vara ute med sin son han har 2 barn en dotter och en sån han gillar att spela fotboll med sin son och grilla med sin familj och med sina vänner min karaktärs intresse är att jobba inom sjukvården det är en grej som han har sett upp till sen barn han älskar att hjälpa folk som mår dåligt han vill förbättra liv i samhället.

Vad kan du bidra med till serverns RP? bra scenarios och ett glatt skratt med folk

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? de spelar ingen roll vem som vinner scenariot man har man ska ha roligt och inte bry sig

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja exempel på en regel är vdm Vecheíel deatch match

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inget jag kommer på

Nekad. Utveckla din ansökan. Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka