sötabexarno
Icke Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/gmjiroehshaohwoa/
Ditt Hex-ID: 11000011550418d
Vad är din discord tagg? Bulldog man bara vill dra i#3271
Vem var det som bannade dig? Erixon
Hur lång tid var din ban? 5 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Cop baiting
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att han ansåg att jag inte stanna för polisen och han tyckte det var cop baiting
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i en bil i passagerare sätet och han som körde bilen stanna inte för polisen och han körde inte ens snabbt så jag fattar inte varför någon av oss blev bannade
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja den var felaktik med tanke att jag som passagerare inte kan göra något åt hur han som kör bilen gör.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. sss
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej för krörde ju inte ens bilen
Har du lärt dig någonting efter din ban? nä faktiskt inte för jag har ju som sagt inte ens kört bilen
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 11000011550418d
Vad är din discord tagg? Bulldog man bara vill dra i#3271
Vem var det som bannade dig? Erixon
Hur lång tid var din ban? 5 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Cop baiting
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att han ansåg att jag inte stanna för polisen och han tyckte det var cop baiting
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i en bil i passagerare sätet och han som körde bilen stanna inte för polisen och han körde inte ens snabbt så jag fattar inte varför någon av oss blev bannade
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja den var felaktik med tanke att jag som passagerare inte kan göra något åt hur han som kör bilen gör.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. sss
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej för krörde ju inte ens bilen
Har du lärt dig någonting efter din ban? nä faktiskt inte för jag har ju som sagt inte ens kört bilen
Har du läst våra regler? Ja