Nekad Sören | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sören

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199052121685/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elis

Vad är ditt discord namn? TjenareMannen#0237

Vad är ditt födelsedatum? 14 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Sören är 33år han har haft en bra uppväxt med båda sina föräldrar och 2 syskon. Han har alltid velat bli polis. Sören tycker om att gå ut med vänner och festa ibland. Han har inga problem med alkohol eller droger. Sören växte upp i Stockholm och bor i Stockholm. Han har en väldigt stark personlighet och drivkraft inom arbete osv. Sören är singel men är letande. Sören tycker också att gemenskap är viktigt och har väldigt roligt på sina jobb. Sören är letande efter jobb men har tänkt att ansöka om att få bli polis. Sören har gått på universitet och gick ut skolan när han var 19 år. Sören hade bra betyg i skolan. Sören är också väldigt omtänksam och snäll.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har en bra drivkraft och har bra energi. Jag är fullt emot rasism och förtryck pga hudfärg och religion samt bakgrund. Jag är en rolig människa, jag är snäll och jag har en bra personlighet. Jag är också aktiv så ofta jag kan och jag skulle kunna hjälpa till på servern om det behövs.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Positiv energi, bra energi och roliga stunder. Jag skulle också kunna hjälpa till om det behövs på discord servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att det blir roligt för båda och inte bara för en och det tycker jag alltid är viktigt.

Hur hittade du Unive? Genom youtubern Cosmo, för att jag letade efter servrar och tänkte att denna lät vettig och rolig. Jag har också hört att servern har bra bedömningar och att det ska vara en rolig server/ RP.

Nekad, utveckla berätta lite mer om olika händelser uppväxten och livet. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka