Nekad Sören | Medlem ansökning [Nedz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sören

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199052121685/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elis

Vad är ditt discord namn? TjenareMannen#0237

Vad är ditt födelsedatum? 14 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Sören är 33 år gammal. Han har gått på universitet. Sörens favorit grejer att göra på sin lediga tid är att gå ut med vänner och festa. Sören är singel. Han har en bra drivkraft inom arbeten men är sökande efter jobb. Han har inga problem med alkohol eller droger. Sören har inom hela sin uppväxt velat bli polis och nu så har han tänkt att göra sin dröm till verklighet. Sören älskar att jobba med människor och har alltid gillat att samarbeta osv. Han gillar att hjälpa till vid situationer och hjälper ofta folk som inte har det lika bra som honom. Sören har haft en bra uppväxt med båda föräldrar och två syskon med i bilden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kan bidra med bra och positiv energi. Jag har bra energi och kan leva mig in i rollen bra. Jag skulle inte ha några problem alls att hjälpa er i servern eller nåt sånt. Jag är inte toxic eller nåt sånt heller.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Positiv energi, bra energi och roliga stunder.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att det blir roligt för båda och inte bara för en.

Hur hittade du Unive? Genom youtubern Cosmo, för att jag letade efter servrar och tänkte att denna lät vettig och rolig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka