Söka till Securitas chef [Agnes]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TFS_CS0NKA

Icke Medlem
Meddelanden
314
Reaction score
30
Användarnamn: tfscs0nka på discord: ElliottV12#1700

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jag vill söka till Securitas chef

Vad heter du IRL? Jag heter Elliott

Hur gammal är du? Jag är 14år gammal

Hur många timmar har du på Fivem? 341 timmar

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har direkt inga erfarenheter av Securitas men jag har jobbat oss polisen så jag skulle tro att det är samma när man får använda elpistol och sånt. jag vet en hel del om polisen och så tror jag att jag skulle passa som Securitas för att det verkar va roligt och få stå och prata med folk.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag tycker det är ett roligt jobb och det finns mycket att göra. Jag vill vissa att vi finns för dem som känner sig utsatta. det ska ju aldrig någon göra därför vill jag vissa mig för folket och vissa att jag och mina kollegor är där och hjälper till.

Beskriv din karaktär? Jag är en snubbe som heter tom andesson gillar bilar och också att jobba vad jag gör när jag inte jobbar det är att jag glider runt i mina bilar men jag hinner aldrig för jobbet är så roligt vart man än är.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara aktiv hela tiden för jag gillar verkligen denna server och det finns mycket att göra jag kommer vara inne hela tiden på helger betydligt mycket mer än vardagar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja absolut varför skulle jag inte Multistaden:)

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej det göt jag inte spelar redan på den bästa Multistaden:)

Har du läst våra Regler? Ja verkligen:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka