Nekad södrasson | Ban Överklagan [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

södrasson

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199046454472/

Ditt Hex-ID: 110000140bdecc8

Vad är din discord tagg? fille#0365

Vem var det som bannade dig? doughern

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-09-20 200337.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag gjorde något som inte var tillåtet och de var inte en bra rp nivå och jag bröt mot en regel men detta hände för 8 månader sedan

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag minns inte exakt så mycket eftersom det hände för 8 månader sedan men ag vet jag var på piren och blev slagen till döds och så skulle jag precis stänga av sen kom jag på oj vad har jag gjort men jag var inte medveten heller han slog mig så jag dog men sen så när jag lämna så såg jag blev dödad och så skulle jag gå in igen då så kom det upp jag var permanent bannad så jag sluttade med rp för jag fick mycket att göra i skolan dom sista veckorna i 9an sen nu så kom jag på jag vill nog börja igen på den servern som jag gillat och har jätte mycket folk där som jag har blivit vänner med sen blev jag banand

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej jag förstår att jag blev bannad men jag kanske tycker han som döda mig kunde fått ban efter som han döda mig helt medvetet.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad förut en gång var för jag råka säga inne på mekonomen jag ska fixa ak och jag inte var bra rp nivå jag kunde ha sagt till den personen kom ut så säger jag men jag förstår varför jag blev banand då och den med permanent för min rp nivå va dålig men jag kommer förbättra den

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte lämmnat elelr snackat inne på mekonomen kunde ha gått ut vi säger det som hände vid meko och pratat tystare och när jag lämna kunde jag verkligen ha klipt sne hoppat support och visat men jag var dum och lämna

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag faktiskt gjort att va smartare skulle inte ha lämnat där när jag dog kunde ha cliptt och kommit support och höjt upp rp nivån och jag har lärt mig till 100%

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Ditt banmeddelande stämmer inte alls med din ban, inte din historia heller.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka