Accepterad Södern999 | Ban Överklagan [Watchsixpack]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Södern999

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198379047823/

Ditt Hex-ID: 110000118f61b8f

Vad är din discord tagg? södern

Vem var det som bannade dig? watchsixpack

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-26 010644.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen bannade mig för att jag grov fearpade och från min sida så ställde jag mig upp samtidigt som han hoppade ur bilen och vi riktade samtidigt på varandra men jag har inget klipp från min sida så staffs utgick ju såklart från motparten och där fearpade jag så jag har inget annat att säga och jag erkänner bara att jag fearpade istället för att göra något större av det. Jag vill bara bli unbannad igen och få en ny chans för jag kom tillbaka på servern för 3 dagar sen och köpte krim för 2 dagar sen så nu är jag på ruta ett igen och bankontot är tömt från krimrollen men det är helt okej för jag respekterar unive och staffsens beslut jag tycker bara det va tråkigt att jag bara fick ha mina roller i 2 dagar men jag har all respekt för beslutet som togs.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i support med watchsixpack och där fick jag se motpartens klipp och jag förstod mina konsekvenser och accepterade beslutet som togs sen fick jag ban i 14 dagar. Men jag vill förbättra mig som jag sagt i mina tidigare banöverklagan men misslyckades ännu en gång men nästa gång oavsett om vi riktar samtidigt tar jag bara upp händerna för detta är så onödigt att tappa sina roller för sånt här det är så dumt att ens göra sånt asså om jag hade tagit klipp så kanske detta hade blivit något annat av de men jag gjorde inte de och jag accepterar beslutet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var ingen felaktig ban eftersom jag orkar inte argumentera även om de dsynca ish för mig men jag erkänner att de va grov fearp.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad innan och tagit lärdom av de flesta av mina bans till exempel så blev jag bannad en gång för jag inte rpade på skador nu rpar jag på skador varje gång.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tagit upp mina händer bara så hade aldrig något av detta hänt...

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka