Nekad Södern999 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Södern999

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199724144060/

Ditt Hex-ID: steam:11000016922a5bc

Vad är din discord tagg? södern

Vem var det som bannade dig? Philip320 eller ludde tror jag

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-08 220411.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har ingen aning nu jag blev unbannad för några veckor sedan och tänkte nu gå in igen och gå runt lite inne på unive och chill men så ser jag att jag fortfarande är bannad även fast jag blev unbannad först för jag sa nordet det blev jag unbannad för. Men sen fick jag en klackesko från ingenstans och det unbannade mig ludde för sen men nu verkar jag vara det igen eller så har ludde glömt att unbanna mig ingame.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle gå in och rpa lite nu precis och så ser jag att jag är bannad fortfarande även fast jag blev unbannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet inte faktist om det fortfarande är för det med nordet så är det ingen felaktig ban och det var ju för jag gick runt och sa nordet på torget men jag vet inte om det är därför nu.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare för montage. Jag blev då pbannad av emilia och jag har tagit lärdom av de att inte göra om samma misstag och inte lägga upp fler montage.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat inte sagt nordet och tänkt efter lite mer om det fortfarande är därför.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja om det var för det med nordet fortfarande.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Om jag är bannad för någon speciell anledning så medela gärna mig om vad, för jag har ingen aning i nu läget.

Jag måste bara tillägga att detta kan vara att ludde glömt att unbanna mig kolla min ban överklagan historik så har han accepterat min överklagan. Jag blev också¨unbannad från dcn men inte ingame.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka