Nekad Södern999 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Södern999

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199724144060/

Ditt Hex-ID: steam:11000016922a5bc

Vad är din discord tagg? södern

Vem var det som bannade dig? klakesko

Bild på banmeddelande: unive.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag uppfört mig illa på unive och inte följt de regler som förväntas att följa.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var påväg in på fivem och skulle kolla om min pban var borta för att ludde hade unbannat mig men då var jag klakesko istället.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det är ingen felaktig ban för som sagt så har jag inte följt serverns regler.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare men skitit i de flesta bansen jag fått men tagit lärdom av vissa.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle följt unives regler och visat en bättre nivå av rp.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka