Nekad Södern112 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Södern112

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: .

Ditt Hex-ID: .

Vad är din discord tagg? Södern

Vem var det som bannade dig? Emilia, Har inte kvar ban bilden efter rensat min dator!

Var är du bannad? Discord servern, Forumet

Bild på banmeddelande: media_1d3b52f84820bcc233354d3d4628f20ff339ea096.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att jag blev bannad för att jag lade upp ett unive montage som man inte fick lägga upp under tiden jag lade upp det. Jag var helt medveten om att man inte fick ha det uppe och det ångras grovt nu.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Emilia skrev till mig i pm om mitt montage först ljög jag och sa att det inte var mitt sen sa jag att det var mitt sen pbannade hon mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var ju ingen felaktig ban för att jag visste att jag gjorde fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad här ett par gånger tidigare och en gång blev jag bannad av olof bergman på sjukhuset för jag hade mask inne där. Detta var ju suntförnuft och sedan dess har jag tagit lärdom av min ban och gick aldrig in med mask på sjukan efter det utan tog alltid av den innan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte lagt upp montaget lite kort och gott. Jag visste att det var pban och jag körde inte på servern för tillfället så trodde inte jag skulle bli pbannad men det blev jag ändå. Och det ångrar jag ju nu att jag la upp det jag trodde inte att jag skulle få detta åtgärder dock men nu fick jag det och nu är vi här ungefär 4-5-6 månader senare efter jag vart bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag. Jag kommer inte lägga upp Unive Montage någon gång igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka