Accepterad Södern | Ban Överklagan (Oge)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Södern

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198379047823/

Ditt Hex-ID: 110000118f61b8f

Vad är din discord tagg? Södern

Vem var det som bannade dig? oge

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-11-15 185522.png unajvvv bannad.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag rpade inte tillräckligt på mina skador när jag hade krockat in i en vägg. Jag sa bara aj aj och gick ut och drog.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo, jag körde bil jag var på väg till eclipse tower och körde en liten omväg men så kör jag igenom en tunnel sen så kör jag in i en vägg utanför tunneln och krockar då. Så itsället för att visa bättre rp så säger jag bara aj aj och drar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel jag om jag bara hade rpat mer på skadorna så skulle jag ha varit inne just nu och spelat vidare. Men jag valde och inte rpa på skadorna så bra så ja det var mitt fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jo, jag har blivit bannad innan och jag har tagit lärdom av mina bans tex en gång blev jag bannad av olof bergman för jag hade mask på sjukan. Nu så kollar jag alltid så att jag inte har mask när jag går in på sjukan...

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat rpa bättre på skadorna med hjälp av tex /me ont /me yr eller ngt liknande och rpa på mina skador mycket mer.

Har du lärt dig någonting efter din ban? 100% det har jag jag ångra att jag inte rpa på skadorna och har defenetivt lärt mig något.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det e 100%.

Tillbaka