Nekad Södern | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Södern

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198379047823/

Ditt Hex-ID: 110000118f61b8f

Vad är din discord tagg? D1ner0. Och Södern jag körde på södern kontot innan men nu kör jag på Dinero.

Vem var det som bannade dig? Heterjagelnour

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 123.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag dödade många personer från oldriders i deras klubb vid mekonomen och att jag cloggade där också. Efter jag hade cloggat så kom jag in igen och för att jag quita så fort via f8 så kom jag in igen vid liv Och som jag sagt innan det här är inte jag egentligen och varför jag gjorde detta var för att jag planerade att försöka satsa mer på skolan och riktiga livet men sen så såg jag att jag hade tid över i livet så nu har jag ju då ångrat mig och vill verkligen komma tillbaks och spela med alla mina vänner igen. Men i alla fall så efter jag cloggade så kom jag in levandes som jag sa och då hittade jag en helikopter. Jag kommer inte riktigt ihåg vart jag hittade den här helikoptern men det var troligen i närheten av piren för det var där jag spawnade sen efter. När jag Hade tagit helikoptern och allt så åkte jag tillbaka till klubben och märkte då att jag hade fått indragna roller så då började jag th döda alla så då dödade jag runt 7-8 personer. Sen medans jag hålde på att döda alla så var det en servervakt som revivade och sv bannade mig och bannen blev senare förlängd till en pban där anledningen var clog.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte till oldriders med en bil jag hade hittat på gatan någon stans sen så åkte jag till oldriders och först ställde jag mig på bilen och tänkte skjuta in mot klubben med det gick inte eftersom jag hade bara skjutit på staketet om jag hade börjat skjuta. Så då bestämde jag mig för att börja hetsa mot dem och försöka komma in i klubben och sen börja skjuta. Och det va de jag gjorde, jag gick till dem och hetsade ett tag gick in på klubbgården och sen efter ett tag började jag skjuta dem. Där så dödade jag 1-2 personer sen cloggade jag direkt när jag dog. Så sen när jag kom in igen så var jag levande för att jag hade loggat så fort att jag kom in levande igen sen som sagt hittade jag en helikopter när piren där jag spawnade sen tog jag och tjuvkopplade helikoptern och flög in till oldriders. Först försökte jag vdma dem med helikoptern och försöka träffa dem med helikopterns propeller men det lyckades jag inte så bra med. Sen så bestämde jag mig för att landa och börja skjuta dem igen men sen när jag hoppade ut och försökte skjuta så kunde jag inte det för att jag hade fått indragna roller. Då så kom jag på att jag kunde TH döda så då började jat att th döda massa folk jag dödade runt 7-8 oldriders medlemmar. Och som sagt detta e verkligen dumt och jag ångrar allt jag gjort som jag sa innan med det här e inte den jag e jag vill inte att folk eller staffs på unive vill se mig som en person som gör sånt här. Men efter jag då dödade 7-8 personer så revvade en sv från oldriders sig själv och sen sv banna han mig och sv bannen blev sedan förlängd till en pban...

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var hundra procent jag som gjorde och jag förtjänat denna pban jag har varit bannad i runt 1 månad nu. Så ja det var jag som gjorde felet i denna situation.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad på unive tidigare för jag hade mask på sjukhuset och efter den bannen så har jag alltid tänkt efter innan jag går in på sjukan så jag inte har mask på mig. Den bannen var i 3 dar men jag jag tar lära från mina bans det gör jag...

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag skulle kunnat överför mina roller eller bara sagt upp mina roller om jag skulle vela sluta. Om jag någon gång i framtiden skulle sluta så skulle jag använt vad jag lärt mig av denna pban och faktiskt sagt upp eller överfört mina roller till någon annan...

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja 100% det här kommer jag alltid komma ihåg.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja alltid!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka