Nekad Sälen | Medlem ansökning [Sandberg] | [SvampBob]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sälen

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198393411484/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? Sälen#4284

Vad är ditt födelsedatum? 25 Mars 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Göran Svensson och är en person i 20års åldern som har många intressen men en av dem största är att hålla på med bilar och han brukar ofta testa nya bilar som han brukar köpa och se hur snabbt dem går, han brukar också drifta lite ibland på platser där inte så många personer befinner sig och han är väldigt aktiv när bil träffar sker samt nere vid stranden där det finns en bil marknad. Görans bakgrund är ganska svajig där han var uppväxt med sin mamma eftersom hans pappa inte var närvarande i uppväxten. Göran gick på dagis och skola som vilket annat barn som helst men eftersom han inte mådde så bra hemma så kom intresset för bilar i ganska tidig ålder och drömmer om att få bli en bil mekaniker eller jobba med polisen

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag är en person som söker roligt rp och kommer bidra och försöka få det så jag vill ha som tex att jag vill ha seriöst rp och därför kommer jag försöka bidra till seriöst rp och jag har läst alla regler fler gånger och kan dem ganska bra

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För detta verkar som en seriös rp som jag gättegärna skulle vilja vara med och utveckla. Denna, till skillnad från många andra rp server, har bra mods och en aktiv staff. Älskar hur snabbt det går att få support.

Hur hittade du Unive? mina kompisar visade mig den

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål när jag rpar på Unive kommer jag försöka vara polis och rpa seriöst som polis. Jag vill vara polis för det är ett av dem roligaste yrkena och därför kommer jag rpa seriöst.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att rpa som polis med min ingame-bror. och ha kul

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det gör jag inte
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top