Säkert | Gäng ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Säkert

Icke Medlem
Meddelanden
188
Reaction score
74
Användarnamn: Säkert

Vad ska gänget heta? Vagos

Vad heter du i verkligheten? Sven

Ditt födelsedatum: 17 Juli 2007

Hur ofta kommer du vara inne? från skolan till cirka 18/20

Hur många timmar har du på Fivem? 511

Berätta om din karaktär: Carl heter han för tillfället, det jag menar med det är att han gör om sitt pass olagligt för att försvinna från polisens efterlysnings lista. I allafall Carl hade en svår uppväxt i det mexikanska "hood". Han började redan som ung börja knarka och röka, men också sälja narkotika. Hans brorsor gav han små plast fickor som han sen fick gå och lämna över till några killar i ett annat kvarter. Det gjorde så att han kännade sina pengar och fick råd med sin första pistol vid redan 16 års ålder. Vid 19års ålder så fick han ett jobb erbjudande där han skulle göra ett bankrån, det lyckades. Han har gjort flera till med några månader/års mellanrum. Därför har han behövt vara gömd och har blivit tagen men sen lyckats fly. Hans vän fixade så han kunde bytta pass och fick ett nytt namn: Carl Isaksson. Han blev så småningom vän med "Linus" som senare skulle visa sig bli mafia-boss. Då en dag när han var och packeterade så fick han ett samtal från linus där han skulle få bli medlem hos mafian, carl accepterade det och gick med. Helt plötsligt så behövdes gänget splittras på grund av polisen och sen dess har dom inte synts. Nu lever han arbetslös och vill bli boss över ett gäng, Idag är carl i 20-års åldern och ligger på runt 8 polismord.

Varför ska just du få starta ett eget gäng? jag vill starta vagos igen och göra det till ett riktigt 90-talet west-coast gäng med bland annat low riders och mycket narkotika och vapen, jag vill bli boss för att starta detta gäng och göra det riktigt. Jag kommer endast plocka in såna jag känner sen tidigare och såna jag litar på, jag kommer vara hård men alltid ha ett hjärta ut av guld. Alla ska behandlas som bröder och alla ska försvara varandra.

Har du några med dig från start med gänget? nej faktiskt inte för tillfället, tror nog jag hittar folk under tiden som denna ansökan ligger ute före jag får ett svar

Vad tänker du att gänget ska ha för roll i staden? ganska kriminellt gäng som ska hålla sitt gäng hus lowkey. Jag vill även att vi har bra om guns och jag kommer att skjuta mina medlemmar ifall dom lämnar utan att säga till

Vilka erfarenheter har du inom gäng rp? har rpat som gäng 3 gånger tidigare (var med i crips, mafia och dsp) så jag kan en del och så har jag varit med i massa owhitelistade gäng

Vad tänker du att din roll som Boss över ett gäng ska innebära för gänget? alla skall lyda min order annars åker dom på stryk. Jag skyddar dom ifall dom följer min order och respekterar mig

Hur tänker du att du som gäng boss över gänget ska kunna utveckla serverns gäng rp? ifall det händer ett fel som bryter mot grundregler ska jag försöka minska på att det blir massa saker i support och prata med dom istället

Berätta om hur ett bra kriminellt scenario ska se ut t.ex driveby skjutning. Jag och 1 annan gäng medlem kör förbi ett gänghus och ser medlemmar utan för. jag stannar bilen och min kompis tar fram en smg och försöker prika dom, efter cirka 10 seks skjutande lämnar vi platsen utan att lämna några fotsteg kvar.

Hur ska du kunna uppnå att ha koll på gäng medlemmarna och så deras RP är hög? fattar inte riktigt frågan men jag ska se till så att alla mina meedlemmar rpar på ett bra sätt och inte bryter mot några regler, gör dom det anmäler jag direkt till staff

Hur hanterar du kritik? jag tar emot det och försöker förbättra mig. Men jag vill helst ha konstruktiv kritik

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte får gänget? Såklart, då är det att försöka gå med i ett gäng men man vill ju styra det så att säga ;)

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej, ser inte att en annan server når upp till bland annat rp nivån och detta fantastiska community :)

Har du läst våra Regler? yes box

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka