Nekad Säkert | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Säkert

Icke Medlem
Meddelanden
188
Reaction score
74
Användarnamn: Säkert

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vagos Boss

Vad heter du IRL? Sven

Hur gammal är du? 12 fyller 13 om 10

Hur många timmar har du på Fivem? 454 timmar totalt

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag vill starta vagos igen och göra det till ett riktigt 90-talet west-coast gäng med bland annat low riders och mycket narkotika och vapen, jag vill bli boss för att starta detta gäng och göra det riktigt. Jag kommer endast plocka in såna jag känner sen tidigare och såna jag litar på, jag kommer vara hård men alltid ha ett hjärta ut av guld. Alla ska behandlas som bröder och alla ska försvara varandra.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har tidigare jobbat som mafia medlem och har erfarenheter inom det kriminella, ett x antal bankrån och butiksrån. Jag plockar droger och paketerar och säljer sen, så ja som sagt har mycket erfarenheter inom den kriminella världen.

Berskiv din karaktär? Carl isaksson heter han. Han hade en svår uppväxt i det mexikanska "hood". Han började redan som ung börja knarka och röka, men också sälja narkotika. Hans brorsor gav han små plast fickor som han sen fick gå och lämna över till några killar i ett annat kvarter. Det gjorde så att han kännade sina pengar och fick råd med sin första pistol vid redan 16 års ålder. Vid 19års ålder så fick han ett jobb erbjudande där han skulle göra ett bankrån, det lyckades. Han har gjort flera till med några månader/års mellanrum. Därför har han behövt vara gömd och har blivit tagen men sen lyckats fly. Hans vän fixade så han kunde bytta pass och fick ett nytt namn: Carl Isaksson. Han blev så småningom vän med "Linus" som senare skulle visa sig bli mafia-boss. Då en dag när han var och packeterade så fick han ett samtal från linus där han skulle få bli medlem hos mafian, carl accepterade det och gick med. Helt plötsligt så behövdes gänget splittras på grund av polisen och sen dess har dom inte synts. Nu lever han arbetslös och vill bli boss över ett gäng, Idag är carl i 20-års åldern och ligger på runt 8 polismord.

Hur ofta kommer du vara inne? ganska ofta nu då det är sommarlov men det kan ju såklart komma aktiviteter som hindrar från att spela men annars så ofta jag kan.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Såklart, då är det att försöka gå med i ett gäng men man vill ju styra det så att säga ;)

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej, känner inte att någon annan server når upp till denna fina server och detta fina community :)

Har du läst våra Regler? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka