Nekad Säkert | Ban överklagan [Albin04]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Säkert

Icke Medlem
Meddelanden
188
Reaction score
74
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198859405868/

Ditt Hex-ID: 11000013597ca2c (Hex)

Vad är din discord tagg? Network420#9901

Vem var det som bannade dig? trutoxic

Hur lång tid var din ban? 10 dar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? grov powergaming lalla

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet inte gjorde inget fel men ifall jag "powergameade" så aja

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. var vid piren och lappade bilar jobbar som q park så är det en kille som åker och kör över typ 5 pers (vdmade dom) och då hoppar jag in i min qpark bil och körde efter och så blev det ish en biljakt fram o tillbaka sen så blev det tillfots så tog jag min stora monstertruck och tänkte köra på han så han ramla till typ men sen hoppa han in i den (btw monstertrucken rykte redan) sen så åkte jag fullfart nere i vattnet och hoppa ut i sista sekund och skada mig, satt o rpa att jag skada mig när jag hoppade ur sen resta jag på mig han ham simmar in och springer upp på stranden jag springer hack i häl och sen hopppar han ner i en kanal jag gör det samma sen springer han upp jag också och sen blev jag bannad....

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså felaktig fast staffsen kanske tyckt jag borde rpat lite mer när jag hopppa ur i bilen för jag rpade skadad i cirka 10 sek kanske skulle gjort längre och sen lalla gjorde jag absolut inte

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. minns inte riktigt men två av dom var felaktiga har jag för mig en eller två och jag lärde mig från alla så det som hände nu har jag inte blivit bannad för tidigare alltså jag lärt mig av dom

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte känns konstigt o glo på när någon kör över och inte bry sig men kanske rpat lite mer skadad osv

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka