Säkert | Ansökan till staff [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Säkert

Icke Medlem
Meddelanden
188
Reaction score
74
Användarnamn: Säkert

Hur gammal är du? 12 (fyller 13 i juli)

Vad heter du? Sven

Vad heter du på discord? Säkert#9491

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar: 15-18
Helger: 10-20

kan ju såklart ändras på grund av andra saker

(har strikta föräldrar, annars hade jag kunnat spela mera)

Vad skulle du göra om du blir staff? jag vill helst bli support då jag ser att jag inte kan ha så stort ansvar som t.ex mod under dessa små tider.

Jag skulle nog vara inne och gå på report's och liknande. Hjälpa folk med deras problem och ta dom bästa åtgärderna. Att spelare ska ha hjälp är en självklarhet och behövs för att driva en bra RP Server/community. Jag kan hantera dom flesta scenarion. Jag kommer också vara aktiv på forumet och svara på frågor och sådant, självklart i discorden också. Jag skulle försöka hjälpa "multistadens samhälle" och ge dom som inte sköter sig ett straff. Jag och säkert många flera i staff teamet vill försöka få detta till en bra roleplay server. Detta går ju då inte ifall det finns folk som bryter reglerna och förstör. Jag har spelat på denna servern ett tag och blivit dödad minst 20 gånger av anledningar/scenarion som inte borde vara giltiga. Ibland när jag skriver i report så händer inget, det är ungefär därför jag vill bli staff. Men självklart också för andras skull :)

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Ja på en. Serven heter Dream RP och togs ner av att ägarna inte hade tillräckligt med pengar för att kunna driva servern. Servern är nere men det var kul att ta whitelist intervjuer och hjälpa folk med deras problem.

Har du några tidigare erfarenheter? Yes som sagt så var jag staff på Dream RP. Jag har hjälpt folk på discorden osv. Tagit white list intervjuer. Jag har också jobbat som Securitas ingame på denna servern vilket är lite likt staff jobbet. Hjälpa och göra det bästa av scenarion där folk är stökiga osv. Vartenda gång jag har sett något som bryter mot reglerna så har jag anmält/rapporterat problemet, jag vill att RP'n på servern ska fungera.

Vad kan du om skripts? Inget. Men ifall man behöver kunna det så får jag nog lära mig det.

Senast ändrad:
Hej! Tycker att du ska utveckla mer på frågan "Vad skulle du göra om du blir staff?".
Sen så vet jag inte om det är fullt eller ej. Men annars är det bara att vänta på en staff-ansvarig.

MvH Dinkle

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka