Nekad Rzttan | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rzttan

Medlem
Servervakt
Meddelanden
6
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Caroline Lindqvist

Vad är ditt discord namn? Myers

Vad är ditt födelsedatum? 7 Augusti 1999

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Amanda Brown 26

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Hjälpsam, Skötsam och Ganska Försiktig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: En person som nyligen kommit till staden för att börja om på nytt och skapa ett stabilt liv. Karaktären är driven och nyfiken men försöker samtidigt hitta sin plats och rätt väg framåt. Personlighet: Social, respektfull och arbetsvillig, men fortfarande formbar beroende på vilka erfarenheter och kontakter som uppstår i staden. Mål: Skaffa jobb, bygga relationer och låta karaktärens historia utvecklas naturligt genom RP.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med seriös och realistisk RP genom en ensamvarg-karaktär som skapar spänning, mysterium och långsamma relationer snarare än snabba samarbeten. Min spelstil fokuserar på karaktärsutveckling, konsekvenser och trovärdiga reaktioner på vad som händer i staden.
Även om min karaktär är självständig strävar jag efter att skapa meningsfulla scener med andra spelare – exempelvis genom konflikter, oväntade allianser eller situationer där tillit måste byggas över tid. Jag respekterar alltid regler, värnar om andras RP-upplevelse och försöker bidra till en levande och realistisk servermiljö.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder i princip att du inte bara försöker “vinna själv” – utan att du aktivt bidrar till att andra spelare också får bra, meningsfull RP och ibland går vinnande ur scenariot. Fokus ligger på story och upplevelse, inte på att alltid komma ut på toppen.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Har inte direkt brutit mot nån allvarlig regel, men är ganska ny på rp så vissa ord slipper iväg innan jag hinner reagera.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM = Det betyder att man använder ett fordon som vapen för att skada eller döda någon utan giltig RP-anledning eller utan att bygga upp en scen först.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, vill ni veta något mer kan ni bara fråga.

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad.
Anledning: Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka