Accepterad Rzor73 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rzor73

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus Bengtsson

Vad är ditt discord namn? HamPan_B#3510

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juni 2023

Berätta om din karaktär. Bengt Bengtsson är en 50 årig gubbe som säger att han är dement. Han älskar Poliser och har alltid velat bli en polis. Han gillar även att ta morgonpromenader. Menhar otroligt dålig smak av kläder och har fått det mesta av sina döda slektingar. Han kommer orginelt från Polen men han fick en ovanlig sjukdom som gjorde att han glömmer grejer ofta och han kallar då sig själv för dement. Jag tycker denna sjukdommar verkligen gör så att min karaktär blir unik och kan att man kan utnytja detta så att interaktioner blir mer interessanta. Han vill jobba med ett yrke som hjälper andra. Kan vara Polis, sjukvård Securitas mm. Han har erfarenheter inom leveans för han har jobbat på DHL när han tidigare bodde i Polen. Detta minns han inte men han har kvar kunskaperna. Han tror bara att han är en väldigt begåvad person som är duktig på grejer han aldrig gjort innan fast han igentligen har det. Han har även gjort flertal operationer när han var ung så hans rörst kan ändras minimalt under vissa tillfällen. Han har inte många vänner men han har lärt känna några medans han har varit i staden. Han bor med sin farmor som är hans ända levade släkting. Han är inte där ofta utan han sover ofta hos kompisar. Hans farmor är inte jätte snäll så han träffar inte henne så ofta. Han har även svårt för teknologin och hur pengar och banker fungerar. Han visste hur man gjorde i Polen men det har han helt glömt. Det är många som inte gillar han men när man har lärt känna honom är han riktigt snäll. Han vill bra lära sig att passa in i det nya samhället som han kommit till.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Min karaktär jag har berättat om är väldigt unik och lägger till ett helt nytt moment i servern. När han går fram till folk för hjälp och då menar jag att han verkligen behöver hjälp så är det inte lätt att hjälpa han. Han förstår inte mycket men han försöker så gott han kan. Jag lägger till en helt ny interaktion som inte är lik någon annans karaktär jag har träffat och hans röst matchar hans utseende. Då han har en glömske sjukdom kan han ibland hamna illa hoss Polisen och det kan bli en rolig interaktion när Polisen ska försöka förhöra honom. Han är alltså en ny tillskot till serverns RP och jag lever mig verkloigen in i karaktären. När jag spelar Bengt så glömmar jag ibland av att jag själv faktiskt finns.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska tycka att det även är roligt att förlora ett scenario och att det inte alltid ska vara roligt att vinna ett scenario heller. Alltså ska det alltid vara roligt att både vinna och förlora. Man ska även ha SUNT FÖRNUFT och att man inte ska till exempel bara spela i servern för att få mest pengar eller vapen. Man ska inte ha som mål att bli rikast utan man ska spela för att hålla RP vid liv och njuta av det. Man ska tänka att man själv var i det scenariot så om man blir pistol hotat kanske man inte bara ska springa där ifrån utan man ska spela rädd. Man ska RP;a så att alla vinner. Kanske inte i alla scenarion men i slutändan.

Hur hittade du Unive? Jag har spelat GTA i flera år och en dag sa min kompis att han ville testa RP så vi gick in på FiveM och testade några servrar och tillslut fastnade vi för denna. Den är mest seriös och tar hand om problemen snabbt och inte skiter i det som andra Svenska servrar.

Vidare till muntlig intervju. Du har 48h på dig att ta intervjun annars nekas den automatiskt! Lycka till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka