L!nnea
Icke Medlem
- Meddelanden
- 7
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker
Vad är ditt discord namn? Rozh#6969
Vad är ditt födelsedatum? 20 Augusti 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Simon Åhman och han lever själv inga vänner, han försöker bli medborgare i stan. När Simon var liten så lämnade han pappa honom och hans mamma klarade inte av mig då bestämmde jag mig för att leta hus om det var nån jag kunde stanna hos ett tag men det ville dom inte för jag var så smutsig och inte dushat på ett tag när jag inte har haft ett hus på länge så dom fick jag fortsätta sova på gatan. fast sen efter ett tag när blev Simon äldre, äldre då tog han tag i sitt liv han sökte till polis för att kunna hjälpa andra medborgare! Han vill också bli polis för att hjälpa barn som bor på gatan och inte har tak över huvudet. Hans dröm är att bli rikspolischef det är hans dröm.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska bidra till en bättre upplevelse i servern. Och göra staden tryggare och bättre så fler folk börja spela så servern, Jag kommer även göra så nya spelare kommer göra staden till en bättre och tryggare stad. Genom att vara trevlig och hjälpsam och så. Jag älskar även och jobba. Min karaktär tycker även de är bättre när flera har kul istället för att en har kul.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara ska spela för PWG vilket kan stå för makt och pengar. och att man bara spelar för att vinna och inte tänker på båda parterna. t.ex att man rånar en butik och tar spelets snabbaste bil bara för att vinna det scenariot. men själv tycker jag att det blir mycket roligare om man drar ut på scenariot och låter poliserna eller Securitas eller vad som men det hella handlar om att man ska ha kul och inte bara vinna alla senario man gör.
Hur hittade du Unive? Youtube och tiktok
Vad är ditt discord namn? Rozh#6969
Vad är ditt födelsedatum? 20 Augusti 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Simon Åhman och han lever själv inga vänner, han försöker bli medborgare i stan. När Simon var liten så lämnade han pappa honom och hans mamma klarade inte av mig då bestämmde jag mig för att leta hus om det var nån jag kunde stanna hos ett tag men det ville dom inte för jag var så smutsig och inte dushat på ett tag när jag inte har haft ett hus på länge så dom fick jag fortsätta sova på gatan. fast sen efter ett tag när blev Simon äldre, äldre då tog han tag i sitt liv han sökte till polis för att kunna hjälpa andra medborgare! Han vill också bli polis för att hjälpa barn som bor på gatan och inte har tak över huvudet. Hans dröm är att bli rikspolischef det är hans dröm.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska bidra till en bättre upplevelse i servern. Och göra staden tryggare och bättre så fler folk börja spela så servern, Jag kommer även göra så nya spelare kommer göra staden till en bättre och tryggare stad. Genom att vara trevlig och hjälpsam och så. Jag älskar även och jobba. Min karaktär tycker även de är bättre när flera har kul istället för att en har kul.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara ska spela för PWG vilket kan stå för makt och pengar. och att man bara spelar för att vinna och inte tänker på båda parterna. t.ex att man rånar en butik och tar spelets snabbaste bil bara för att vinna det scenariot. men själv tycker jag att det blir mycket roligare om man drar ut på scenariot och låter poliserna eller Securitas eller vad som men det hella handlar om att man ska ha kul och inte bara vinna alla senario man gör.
Hur hittade du Unive? Youtube och tiktok