L!nnea
Icke Medlem
- Meddelanden
- 7
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker
Ditt discordnamn: Rozh#6969
Ange ditt födelsedatum 20 Augusti 2007
Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag ska bli staff för att jag är mycket engagerad och bryr mig mycket om denna serven. Därför vill jag kunna hjälpa till min server för att förbättra den och så att vi kan få ett bättre och roligare Community. Nu har jag spelat på serven i snart 5 månader och har alltid velat testa på att vara staff. Jag kände först att jag kanske skulle vänta ett tag så att jag lär mig nya saker. Nu efter ett tag så känner jag att jag vill testa på att bli staff så man äntligen kan hjälpa till min server. Jag vill också bli staff för att utveckla saker som t.e.x jobben. Jag vet själv hur det är att jobba på yrken utanför polisen. Många vill få in nya saker och utöka sin marknad. Jag som staff kommer se till att göra mitt bästa och allt i min makt för att jobben ska få samt bättre rp men också göra det roligare på jobbet. Som sup ansvarig så kommer jag se till att många inte får sitta i supp länge utan jag kommer försöka ta in folk i sup ganska ofta. Om jag känner mig underbemannad i sup så kan jag också skriva till andra sup ansvariga så kan vi hjälpas åt så att ingen behöver vänta länge. Jag kommer aldrig för snabba ärenden bara för att ta in någon annan utan efter att jag hjälpt personen så kommer jag ta in nya personer. Jag är också mycket aktiv på servern och om jag nu blir staff så kommer 80% av min tid vara på att göra massor a staff arbete. Jag är också mycket snabb i pm när jag väll är online men jag svarar också på pms när jag är ute från min mobil.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? 11:30 - 21:30 varje dag hela veckan
Hur länge har du spelat på Unive? över några månader nu
Har du tidigare erfarenheter som staff? jag har varit staff på ortenwave förut
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Jobb, Kriminell
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är bered på allt
Ditt discordnamn: Rozh#6969
Ange ditt födelsedatum 20 Augusti 2007
Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag ska bli staff för att jag är mycket engagerad och bryr mig mycket om denna serven. Därför vill jag kunna hjälpa till min server för att förbättra den och så att vi kan få ett bättre och roligare Community. Nu har jag spelat på serven i snart 5 månader och har alltid velat testa på att vara staff. Jag kände först att jag kanske skulle vänta ett tag så att jag lär mig nya saker. Nu efter ett tag så känner jag att jag vill testa på att bli staff så man äntligen kan hjälpa till min server. Jag vill också bli staff för att utveckla saker som t.e.x jobben. Jag vet själv hur det är att jobba på yrken utanför polisen. Många vill få in nya saker och utöka sin marknad. Jag som staff kommer se till att göra mitt bästa och allt i min makt för att jobben ska få samt bättre rp men också göra det roligare på jobbet. Som sup ansvarig så kommer jag se till att många inte får sitta i supp länge utan jag kommer försöka ta in folk i sup ganska ofta. Om jag känner mig underbemannad i sup så kan jag också skriva till andra sup ansvariga så kan vi hjälpas åt så att ingen behöver vänta länge. Jag kommer aldrig för snabba ärenden bara för att ta in någon annan utan efter att jag hjälpt personen så kommer jag ta in nya personer. Jag är också mycket aktiv på servern och om jag nu blir staff så kommer 80% av min tid vara på att göra massor a staff arbete. Jag är också mycket snabb i pm när jag väll är online men jag svarar också på pms när jag är ute från min mobil.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? 11:30 - 21:30 varje dag hela veckan
Hur länge har du spelat på Unive? över några månader nu
Har du tidigare erfarenheter som staff? jag har varit staff på ortenwave förut
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Jobb, Kriminell
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är bered på allt