Nekad Ryzee12 | Medlem ansökning [OlleBollee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ryzee12

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Ryzee

Vad är ditt födelsedatum? 16 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Malik adnan och är 23 år gammal. Han är uppväxt med sin familj i ett fattigt område där det sker många kriminella handlingar runt om. Maliks vänner höll på med lite kriminella grejer vilket fick han att också börja med det. Hans familj hade inte så mycket pengar och var ganska fattiga så han såg det kriminella livet som att det är ett bra sätt att försöka tjäna pengar på och kunna köpa mat och betala hyran med sin familj. Han började i ung ålder och från 12 år till 14 gick det bra för han. När han var 14 år så blev han tagen av polisen och hamnade på ett hvb hem. han kom sedan ut och var fri och höll sig bort från den kriminella världen. Men för att hans familj ska kunna köpa mat och kunna leva så behövde dom pengar så han valde att gå tillbaka till det kriminella livet. Efter det så har han inte åkt fast någon annan gång och nu när han har blivit äldre så har han flyttat till denna stad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en seriös rp och en hög rp nivå. Jag kommmer bidra med roliga, långa och utförliga scenarion. Jag är en social rpare. Jag kommer sköta mig och inte springa runt och lalla och inte bryta mot någon regel.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att det är inte bara jag som ska ha en chans att vinna scenariot. Alla ska ha en chans att kunna vinna så det blir roligt för alla. Det ska vara rättvist, och man ska kunna förlora ett scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag jag, RDM står för random death match och betyder att man dödar något utan anledning, utan ett scenario bakom det, NLR som står för New Life Rule och betyder att ifall man t.ex dör i ett scenario så ska man inte kommer ihåg vad som hände när man vaknat upp och lever sen. VDM som står för vehicle death match och betyder att man använder ett fordon för att döda någon. Power gaming som betyder att man tillexempel köra in i ett träd i 200 km/h och sen bara kör iväg som att inget har hänt, man rpar inte på sina skador. Cop bait som betyder att man försöker få polisens uppmärksamhet och försöker få dom att jag en. Combat logg som betyder att man t.ex F8 quitar i ett scenario för att inte bli tagen av polisen elleer dö.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har runt 1030 timmar och har rpat i ungefär 2 år

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka