Accepterad Ryze | Medlem ansökning [Lazer]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ryze

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? realryze

Vad är ditt födelsedatum? 5 Januari 2001

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Abbe Eriksson. Han är 23 År gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Han är en person som är väldigt hyper/aktiv. Men Ändå snäll. Han har mycket socialkompentens alltså att han tycker om att prata med folk. Och så tycker han om och prata. Han är en vädligt snäll person han hade aldrig kunnat göra någon illa han är bara en snäll person som tycker om alla om någon inte är dum mot han eller om någon har dödat hans familje medlem han är bara en skön grabb som inte vill någon illa

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Abbe framtid är att han vill jobba som polis för att han vill hjälpa folk så alla mår bra och ja att alla ska känna sig trygga och glada. Han vill att det som hände hans pappa inte ska hända igen alltså så kan inte blir skjutern igen så som han blev. Sedan om han inte kan bli polis så kommer Abbe bli bilförsljare. För han har ett stort intresse av bilar och transporete

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med socialt realistisk RP och en rolig rp allså jag kommer inte alltid vilja vinna scenario för att motpartens måste också vinna scenariot det blir ju inte roligt om bara jag vinner då tycker ju den andra personen att det blir tråkigt det ska vara kul för alla. Samt social rp det står för att man ska vara social tex om jag är polis och stoppar någon då ska ju inte jag börja rikta pistol direkt jag ska prata med hen och försöka göra så den överlämnar sig själv alltså man ska vara social. Samt realistiskt rp det betyder att jag ska bete mig så som jag hade gjort IRL mineralier så jag kommer inte lalla jag kommer ha kul och vara social. Samt det men roligt RP det är att båda ska vinna scenariot och att man ska sköta sig

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda ska ha chansen att vinna senariot alltså det ska vara kul för badå tnk om det är ett senario där jag och en kille skjuter mot varandra sen siktar jag bara huvudet så att jag kan vinna senariot så fort som möjlig det ska vara kul för alla annars blir det tråikgt det ska vara kul för alla

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Har inte brutit mot regerlna.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming- Att du använder information utan för spelet tex att du snackar med en vän i discord och han säger att han är vid piren sen kommer du dit dirket. NLR- Att du inte ska komma ihåg något om du har dött tex att du blev dödad sen springer du fram till han som dödade dig och säger vrf dödade du mig

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka