Accepterad Ryze.. | Medlem ansökning [Gatti]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ryze..

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198832582136/

Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad är ditt discord namn? RyZe#6590

Vad är ditt födelsedatum? 11 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Hej. Min karaktär heter Bosse och är 21 år gammal. Bosse gillar mkt ligg och spenderar sin tid på tinder och snygga bilar samt att han vill börja jobba, Bosse är ganska hänger alltid med sina kompisar och älskar fan att hänga med dem. När han var liten så hade han de tufft för hans föräldrar bråkade hela tiden och slogs, men både föräldrarna älskade Bosse. I skolan så gick det bra för honom men han var ändå ingen nörd som satt och plugga hela tiden. Hans drömyrke är att jobba på qpark och få ordning i staden, han har alltid haft de i hjärtat och fortsätta ha de, de som han gillar speciellt med att va qpark de är att träffa nya person och lappa bilar. Bosse har alltid glada känslor och är alltid glad. Han gillar även att vara ute på havs och drömmer även att ha en båt en dag med sina polare och vaska champagne ut i havet med brudar. Bosse har bott i Sverige hela sitt liv med svenska föräldrar och han är uppväxt i Stockholm. Bosse har en riktigt bra syn på livet

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att jag gör seriös samt riktigt bra rp som servern och alla andra kommer tycka om, är ganska skärpt och tar hänsyn till regler, tillexempel så är något jag tar hänsyn till fail rp. Jag har ca 2 års erfarenhet av rp, det började men nordic rp som jag sedan blivit intresserad av rp. Intresset har vuxit och har letat server ganska länge. Men nu har jag äntligen hittat en riktigt bra server, självaste unive som jag tycker har bra features och bra rp med roligt folk som kan bete sig och inte lalla samt ge en riktigt bra rp. I min steam profil står det att jag har över 500 timmar vilket det kommer synas i min rp. Så ni kommer få en seriös rp av mig med andra ord. Mitt medlemskap drogs in för att en högre uppsatt trodde jag promotade/spelade på en annan server vilket jag inte har, i min användar profil stod det stenstaden för att det var en server jag spelade på för cirka ett halvår sedan asså i julas. Jag har helt enkelt glömt bort att jag hade det i min profil.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med bra community av rp och bra scenarion, jag har riktigt bra och seriös rp vilket vissa i servern tycker om. Mycket skratt, skapa roliga scenarion och samt bra scenarion vilket inte leder till något dåligt. Bra rp nivå och tar hänsyn ifall någon säger till mig, som sagt har ca 2 års erfarenhet av rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att man inte ska bara tänka på sig själv och vara ego utan tänka på att liksom hjälpa dem också som är med i scenariot. Samt också att man får tänka på t.e.x polisen ifall man gör ett bankrån att man inte tänker på sig själv och liksom förstör bara för att man förlorat utan liksom ha ett bra flytt på scenariot och göra det roligt för alla som är med i det

Hur hittade du Unive? Först så såg jag den på fivem listan och sedan tyckte den såg bra ut, men sen tipsade även min kompis att jag skulle börja spela på den så ja

Godänd efter muntlig intervju, Välkommen till unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka