Accepterad Ryze.. | Ban överklagan [sjoturtle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ryze..

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198832582136/

Ditt Hex-ID: 110000133fe7df8

Vad är din discord tagg? RyZe#6590

Vem var det som bannade dig? sjoturtle

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming hoppar på cykel

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Tjena, så. Min bror spelade på servern och hoppade på en cykel vilket han blev bannad för. Nu är det så att jag också är bannad för att vi har samma ip, själv så har jag spelat vanligt på servern och inte gjort som han. Undrade egentligen ifall ni hade kunnat hjälpa mig för att jag inte tycker jag gjort något fel, samt så vet jag att ni inte bara kan unbanna mig eftersom vi är på samma ip, men vi hade kanske kunnat komma på något. Kontakta mig på min discord privat. Min brors discord Mille#5946

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Skulle starta om fivem och så kommer bannen upp, min bror sa även till mig att han blev bannad vilket jag inte tänkte på att jag också skulle bli bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Inget, min brorsas fel

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inga bans alls

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej, helt enkelt min brorsa som skulle tänkt till innan han gjorde de på cykeln

Har du lärt dig någonting efter din ban? att jag ska säga till min bror att tänka en gång till innan han gör sådana dumma saker

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka