Accepterad RyZe :) | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RyZe :)

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad heter du på discord? RyZe#9464

Ange ditt födelsedatum 3 Augusti 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Just nu är jag extremt aktiv då jag är med i sons och har precis blivit upp höjd och därför jag jag extra aktiv. Är ca ig kanske 3/6 timmar och dagarna sen på helgen kan det självklart blir mycket mer (6/20 timmar)

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem i ca 2 år nu och jag har varit sv 2 ggr en gång fick jag indragen och sedan lärde jag mig efter det. Den andra gången så bestämde jag mig för att testa något nytt men hittade inget lika bra som unive och sedan kom jag tillbaka för ca 3 månader sen och nu bestämde jag mig för att ansöka till sv.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/963883080467239003/1072117263257321472/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som servervakt på unive så har men en ganska stor uppgift och den uppgiften är att man ska hjälpa och underlätta för staffs. Man ska då inte leta efter problem (personer som ej kan rpa) utan dem får komma till dig och sedan tar man åtgärder där ifrån. Man har även en uppgift att banna (ta åtgärder) på folk som inte kan rpa som t.ex. rdm, vdm, copbait osv.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli sv på grund av att jag skulle tro att jag skulle sköta det bra då jag är extremt mogen och kompetent. I och med jag bara har blivit bannad 7 gånger och någon av dem är felaktiga så har jag extremt få bans på 2 år vilket menar att jag kan följa reglerna och kanske är en bra förebild för andra personer.
Sen vill jag även bli sv då jag tror att jag skulle kunna sköta det bra i och med att jag har varit staff 2 gånger sedan tidigare men tyvärr så avgick jag. Det jag menar med detta är att jag har en väldigt bra syn på reglerna och rpn då jag vet hur en bra nivå på rpn ska se ut.

I och med att jag har varit staff så kan jag alla commad som bra att kunna om man är sv.
/svban (id) (anledning)
/kick (id) (anledning)
/sv Det är sv chatten
/dv (område t.ex "5")
/toggleid Det är så man ser id, man bruka oftast använda detta när det är mycket lallare på plats så slipper man trycka "page up" för att kolla id. Men man ska absolut inte använda toggleid i scenario. Varför man inte ska använda det är på grund av att det kan vara en fördel för sig själv och man kanske rpa på någon man egentligen inte ser.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Om vi säger att vi är i ett scenario bland kriminella som har ett litet gängkrig som sedan leder till en stor skottlossning. Och en person ändvänder sig av "toggleid" för att få övertag och en fördel för sig själv. Sen kan man ju även revva sig själv i skottlossning som är absolut förbjudet och det ska aldrig ske. Men kan begå korruption på massa olika sätt men detta är ett av de sätten.

Godkänd efter muntliga!
Du svarade välutvecklat under intervjun och vill ge dig en chans som sv.w

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka