Accepterad Ryze | Ansökan till Servervakt [Filip10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ryze

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad heter du på discord? realryze

Vad är ditt Hex:ID 110000145db1751

Ange ditt födelsedatum 14 Juli 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. 6-7 timmar om dagen på helger samt på vanliga vardagar 4-5

Hur länge har du varit medlem på Unive? Ungefär 1 månad prick en månad idag

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 9 gånger men dom bannas har varit länge sedan 2023. går it o bifoga men om jag blir godkännd visar jag i vänterum

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att felet ska komma till dig alltså som helper letar man efter problem sedan bannar nu kommer problemtet till dig då bannar du. SV också kicka eller banna spelare som inte kan bete sig alltså att dom lallar och höller på. Samt som SV ska man vara aktiv och ta mycket ärenden ig Själva meningen med att kicka eller ge en sv ban är att dem ska få tid att lära sig av sitt misstag och se till att dem inte gör samma fel till nästa gång. En servervakt är en vanlig spelare på servern som ska rpa. ser till att spelare följer serverns regler och om någon bryter mot reglerna kan jag vidta åtgärder Samt ska man inte lalla och inte abusa som sagt.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill vara Severvakt för att hjälpa staffsen alltså under lätta för staffen. Och så kommer jag vara aktiv här kommer några commands.

Kick- ID
Skin- ID
Revive- ID
Sv ban- ID

Jag kommer vara seriös och inte lalla samt ha en social rp och inte lalla jag är erfaren över servervakt då jag har varit det innan på många olika servrar så det kommer gå strålande. Just nu vill jag börja som SV Sedan gå upp till kanske staff eller medlemskaps Avs men det får vi se senare. Men jag tycker om unive så jag vill gärna bli Sv så jag kan hjälpa till med dom som lallar och inte har någon rp. Och så är jag väldigt erfaren då jag har varit servervakt och staff på andra servrar.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse- Abuse är när man absuar tex om din kompis säger att en person dödade han utan anl och han inte har klipp och jag revivar blir det abuse samt om jag dör och revivar mig själv så jag lever igen när jag har döt av ett giligt senario så blir det abuse

Korruption- Det är när man lallar och inte vet något vad man ska göra alltså tex att du bara går och revivar folk för kul och bara lallar.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka