Nekad RYXIR | Medlem ansökning [Banglorion]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RYXIR

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot Backström

Vad är ditt discord namn? RYXIR

Vad är ditt födelsedatum? 12 April 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Elliot Karlsson och är 23 år gammal och han har ett stort intresse för fordon mest bilar men också lastbilar och sånt. Han fick intresset från sin pappa eftersom hans pappa har jobbat och arbetat med fordon hela sitt liv och Elliot Karlsson har varit med sin pappa på hans jobb många gånger.
Elliot Karlsson är född i norra delen av Los Santos i bostadsområdet där jag har varit och hängt med många vänner men ingen av de vännerna som jag var med under min barndom hänger jag inte med.
Känslor som Elliot Karlsson har är att han är snäll och tänker på andra men han kan också göra dåliga saker om någon säger något om hans familj eller vänner som exempel.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att göra allt som jag kan föra att hålla RP så bra som jag bara ska och jag ska inte hålla på och göra massa saker som inte är verkligt som att gå runt och döda massor för ingen anledning (RDM).

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar rättvist och inte bara tänker att man ska vinna hela tiden utan att man ger andra chansen och att man inte ska göra allt man kan och försöka som att man det är på riktigt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst och förstått serverns regler en av de är RDM det är att man inte ska döda folk för ingen anledning att man behöver ha en bra anledning för att döda någon. Och att man inte gör dödar folk med fordon som exempel att man kör på massor av folk och dödar de med fordon utan någon anledning det är ungefär samma sak som RDM fast man gör det med en bil (VDM).

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har kört RP med mina vänner mycket för men tappade intresset men nu så har jag kommit tillbaka till RP och tycker att det verkar kul och jag har erfarenhet för när jag körde med mina vänner så gjorde vi så det så bra som möjligt och vi hade hårda regler som gjorde så att vi RP så bra som möjligt.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Plugga in grundreglerna till nästa gång, speciellt Suntförnuft då denna regeln är viktig. Lycka till nästa gång:)

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka