Accepterad Ryx775 | Medlem ansökning [Jonte.1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ryx775

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? david

Vad är ditt discord namn? K16tic

Vad är ditt födelsedatum? 6 April 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Leo Rysk 26 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Modig, snäll samt mogen

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär heter Leo Rysk och han är 26 år gammal, hans barndom var jobbig då han inte kunde gå till skola samt var hans pappa alkoholik och drack ständigt medans hans mamma var sjuk så Leo var tvungen att skaffa egna pengar i denna unga ålder och han snattade även från butiker medeciner åt sin mamma så hon kunde bli bättre och åt rester från resturanger och lagade gammal mat till sin mamma då de inte fanns något annat och pappan använde alla lön pengar till dricka och jag tjänade egna planer genom droger då jag hade en vän som kunde hjälpa mig få tag på de enkelt. efter några år dog mamman och pappa sparka ut mig från huset och då bodde han hos sin vän och var med ett gäng och i framtiden planerar han på att starta eget gäng i stan då han inte kan få jobb på andra ställen på grund av att han inte gick i skolan

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med seriös och rolig RP genom att skapa realistiska situationer och ge andra utrymme i scener och spela min karaktär konsekvent. Jag gillar långsiktig utveckling, bra dialog och RP där både vinster och förluster leder till ett bättre scenario

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att man ska fokusera på bra och realistisk RP för båda sidor istället för att alltid försöka vinna själv så båda har chans

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Cop bait är att medvetet provocera polis för att få deras uppmärksamhet eller starta en scen utan bra RP-anledning. RDM (Random Deathmatch) är att skada eller döda någon utan giltig RP-anledning. VDM (Vehicle Deathmatch) är att använda fordon som vapen utan giltig RP-anledning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? har 1500h på fiveM och de är bara RP

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

borde va fixat nu ska jag ändra forums namn också?

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Discord namn: sivert_90.

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 7 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka