Inaktuell rysk kaviar | Whitelist ansökning [Ceder] [Tilda]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rysk kaviar

Icke Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
9
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199097414821/

Vad är ditt namn i verkligheten? Måns

Vad är ditt discord namn? Rysk kaviar#7946

Vad är ditt födelsedatum? 24 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är född den 21 januari 1997 och är 23 år gammal, han heter Jans Ottosson och kommer från stockholm. När jans var liten bodde han i en väldigt fattig familj där personer bråkade och slogs hela tiden. Anledningen till att Jans åkte till multistaden är för att få ett jobb inom räddningstjänsten och hans dröm är att lyckas med det. det som lockar Jans till att börja jobba inom räddningstjänsten att han som barn fick gå igenom slagsmål och bråk varje dag och nu vet han hur det känns att bli behandlad så och det är just därför han vill jobba med ett jobb som hjälper folk och även sammhället. jans har väldigt bra personligheter han är väldigt snäll sen är han också en riktig glädje spridare.

Varför ska just du bli whitelistad? Andledningen till att jag vill bli whitelistad är för att jag vill skaffa ett jobb inom räddningstjänsten och bidra med positivitet till folket. min kompis är utbildingspolis och jag vill gärna spela med honoml, i det verkliga livet så är jag väldgt intresserad av polisens ocg insattsstyrkans yrke och det är därför jag skulle passa bra som polis i multistaden.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Anledningen till att jag vill bli whitelisted på just denna server är för att jag skulle behöva ha ett jobb och bidra med något possitivt till sammhället och medborgarna. Det som jag tycker är bra på denna servern är att det finns så många att spela med. jag vill även bli whitelisted på denna servern eftersom att folket kör riktikt bra roleplay. jag har testat några andra servrar och denna slår alla

Hur hittade du Multistaden? När jag var i skolan så tipsade en kompis till mig om multistaden och när jag kom hem så tänkte jag att jag kunde ge det en chans men när jag väl testade själva multistaden så har jag fastnat helt, dem spelen jag har spelat innan har jag slutat att spela eftersom att jag blev tipsad om denna fantastiska server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att träffa nya personmer göra bra scenarion och ha kul.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej det gör jag ej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka