Accepterad rysk kaviar | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rysk kaviar

Icke Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199097414821/

Ditt Hex-ID: 110000143c784a5 (Hex)

Vad är din discord tagg? .bblhunter

Vem var det som bannade dig? Huliganen

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-12-30 031605.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ( det funkade inte att ta bild, jag hittar inte bilden) Jag tror att de valde banna mig för att jag körde för fort i staden

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad så körde jag i en bil som accelererar väldigt ryckigt, så när man trycker lite på w så axxar den till 120 från 80 på typ 1 sek, det var inte meningen att köra så fort mitt i staden och jag ångrar de.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel men det felet jag gjorde menade jag inte att göra och jag ska köra en lite långsammare bil nästa gång när jag kör i staden.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 7 gånger under 4 års tid på unive vilket jag inte tycker är jätte mycket, jag kommer inte riktigt ihåg mina gamla bans men jag kommer ihåg en ban som skedde för typ 2 år sedan, jag pratade ooc ingame vilket var fel men jag råkade hålla inne push to talk knappen när jag pratade så de var inte med meningen. Inga av mina bans har jag gjort med flit.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat köra i typ 50 istället för prick 80 för då hade jag inte kommit upp i den hastigheten om ja nudda gasen lite.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes jag har lärt mig att jag ska vara lite mer försiktig nästa gång, detta kommer inte ske igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka