Antagen rymmefr | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rymmefr

Medlem
Meddelanden
95
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Ditt discordnamn: rymmefr

Ange ditt födelsedatum 4 December 2008

Varför ska just du bli staff? ser massa lallande samt problem/regelbrott som jag inte direkt kan göra något åt förutom att reportera, ser flertal staffs som farmar reports som t.ex att de bara stänger min ticket snabbt utan att de löst problemet helt. vill kunna bidra till att servern får en bättre framtid osv. är dessutom ganska lätt lärd kanske behöver hjälp med lite saker då och då men det mesta löser jag nog själv/med andra i staff teamet.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? att de är mest brist på social rp då jag inom krim rp bevittnat de mycket, det gjorde så att jag inte gillade att rpa som krim o tog ett långt break på ca en månad men nu är jag ju då tillbaka och märkte direkt att de inte va en större skillnad än när jag tog mitt break, samt att de finns massa report farming och jag själv vill se till så att folket får den hjälp de behöver. Och massa korruption inom yrken och jag definitivt stoppa dehär då de är ett stort problem.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? en bra kommunikation i staff teamet samt bra samarbete så vi kan stänga för dessa problem så de inte växer och lägger en dålig bild på unive. samt ge hårda konsekvenser så att dessa problem inte uppstår igen och bara blir som en ''standard''.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? så att man är en bra förebild för nya spelare samt de som vill bli staffs i framtiden. att vara en bra förebild och vara snäll och trevlig i t.ex. tickets gör så dessa personer inte blir rädda för att ansöka och vet att alla kommer få ett varmt välkommande av alla i staff teamet, dessutom så ska man ju inte agera med en aggresiv ton bara för att spelare gjorde ett fel.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? kommer lägga upp så att jag kommer ha tid för både rp staff arbete och privat liv kommer mest bara rpa när det är mindre tryck i servern som t.ex kan va sent på natten/kvällen osv

Hur länge har du spelat på Unive? 22 Januari 2025

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja, var helper melln juni-juli så ungefär en månad

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Jobb, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? helst inte krim då jag ftf har en krim gubbe som kan va kul o va inne på då och då

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka