Antagen rymmefr | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    5
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rymmefr

Medlem
Meddelanden
95
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Ditt discordnamn: @Rymmefr

Ange ditt födelsedatum 4 December 2008

Varför ska just du bli staff? För att jag ser mycket lallande och vill se till att servern ska va säker för de nyare spelarna så de inte tröttnar på RP:n direkt, var MA innan och kände att de inte var de bästa så vill gärna testa något annat

Vad tycker du inte fungerar på Unive? som sagt så är det mycket lallande på servern och jag vill kunna rätta till det så att de nyare spelarna inte lämnar oss för en annan server snabbt. samt att det är väldigt kaos inom jobb RP:n

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi ska vägleda spelare på servern så att Rp nivån hålls högt, se till så t.ex jobb rpn hålls på en ännu högre rp nivå samt att se till så andra delar av rpn inte blir låg och dålig.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? man ska hålla det professionellt då man ska kunna bli litad på av spelare, ta det som att du ska vara en förebild på spelare inom servern

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? är upptagen kvällarna måndag onsdag samt torsdag från 18:30 till 22:20 ish sen över det är jag fri om inte något annat ändras eller händer.

Hur länge har du spelat på Unive? har spelat på unive sedan oktober 2024 isch men blev medlem i början av 2025

Har du tidigare erfarenheter som staff? har varit ma men tror inte det räknas vad jag vet

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Jobb, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? helst inte Krim ansv då jag har en karaktär som rpar inom krim och då kanske de jag tar emot inte tycker att det blir balancerat då jag är med i ett gäng in game

+rep, mogen grabbbb, 10/10 jättesnäll och sansad som person

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka