Nekad rymmeboy | Medlem ansökning [Lowq]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rymmefr

Medlem
Meddelanden
95
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? v70gen1tdi

Vad är ditt födelsedatum? 4 December 2008

Berätta om din karaktär. jag heter Erik Eriksson, 22 år gammal och född i Finland men flyttade tidigt till Sverige. Känslorna bubblar inom mig, men ingenting slår den starka känslan av att arbeta och tjäna pengar. Det är som en tävling för mig, och jag älskar att utmana mig själv för att nå mina ekonomiska mål. När jag inte är upptagen med arbete, finner man mig antingen på isen eller dansgolvet. Hockey och dansband är mina stora passioner, och jag tar varje tillfälle jag får att spela eller dansa. Men det är inte bara nöje som lockar mig jag älskar också att meka med motordrivna prylar. Att lista ut varför en bil inte fungerar är som en gåta för mig, och jag njuter av att lösa problem och få saker att fungera igen. För mig är det inte bilar bara ett intresse det är en passion som jag ständigt utforskar och utvecklar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en unik stil av rp då jag och min irl kompis ska rpa som finska vänner som flyttat till sverige och sedan hittat varandra efter flera år utan varandra, jag kommer bidra med att ha en god ton och en rolig dialekt som inte många i denna server har då de ofta har en liten orten stils brytning ( kommer ha lite finsk bakgrunds dialekt men mest norrlänsk dialekt), jag kommer gå in i denna server när jag är medlem serös men fortfarande att jag såpass vill skapa många roliga minnen med mina vänner.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att du agerar eller tar beslut som gynnar den andra personen eller gruppen istället för dig själv eller din egen grupp. Det kan vara ett strategiskt eller taktiskt tillvägagångssätt som syftar till att skapa en vinst-vinst-situation där båda parter gynnas.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag har läst de och kan ge några exempel: Copbait är att du försöker få polisens uppmärksamhet, exempel du står och väntar på att det ska bli grönt men sen ser du polisen så då vill du ha deras uppmärksamhet och kör på rött bara för uppmärksamtheten,

Har du någon erfarenhet inom rollspel? har spelat lite på eran server men skulle säga att jag är lite erfaren.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag trollar inte och är vänlig mot alla, jag tar rp på eran server seriöst och visar hänsyn till staff,mods osv...

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka