Accepterad rymmeboy | Medlem ansökning (frogge)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rymmefr

Medlem
Meddelanden
95
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? rymmefr

Vad är ditt födelsedatum? 4 December 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Erik Eriksson, 2002-02-04

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? lugn, snäll och hjälpsam.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Erik är en svenskfödd kille från en liten stad i västmanland men hans föräldrar är finska, Eriks uppväxt har varit bra då hans föräldrar passerade deras motor intresse ner till honom som gjort att han har byggt på motorer nästen hela hans liv, Eriks första bil var en Volkswagen polo som han älskade mer än han själv, han valde och sänka den dessutom trimma den när han var 18 och då fick han iden att han vill jobba hos någon som trimmar bilar. Just nu jobbar Erik dock på Postnord då han vill ha bra erfarenhet och pengar till andra bilar han drömmer om. Just nu har Erik det jätte stressigt på Postnord då de är många paket är försenade och det gör att han vill ansöka som t.ex. kan vara bil mekaniker. Eriks största dröm är att äga en 1991 Honda Civic EG6 som han vill uppnå så han kan visa sina vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag ska bidra med seriös men ändå rolig RP till servern då jag är social och rolig. jag ska följa reglerna så att de andra i servern också får en bra upplevelse, dessutom ska jag jobba på att trimma bilar så de andra kan försöka nå Eriks toppfarter.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att jag inte ska vinna varje scenario jag är med i. t.ex att jag råkar åka in i fel område och blir pistolhotad, då ska jag inte bara hoppa in i bilen o sticka för att vinna scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag vdma. fick en en dags ban då de va min första gångmen jag märkte hur de inte va värt de och sedan dess vad jag kommer ihåg har inget hänt.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? copbaiting, metagaming, VDM, FEARRP

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja, jag är snäll mot alla och visar respekt mot alla för jag vet ju inte om de är nya och bara vill lära sig. är alltid positiv och kommer ge en bra stämning till servern.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka