Accepterad Rylle | Medlem ansökning (Kurden4)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rylle

Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliott

Vad är ditt discord namn? Rylle

Vad är ditt födelsedatum? 16 November 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Magnus Andersson. Magnus hade en tuff uppväxt, hans pappa var alkoholist och hans mamma dog när han var 4 år. Magnus tog inte skolan på allvar och hade andra planer för framtiden. Han var mycket intresserad av bilar och motorcyklar. Hans favoritbil var en BMW E36. Magnus växte upp i södra Stockholm. När han blev äldre började han röka och kunde så småningom inte sluta. Men så startade han komvux för att uppfylla sin dröm om att bli polis. Magnus blev senare polis och jobbar nu varje dag och älskar sitt jobb mer än något annat. En av hans nära vänner, Jörgen, sa till Magnus att de skulle resa mer. Magnus skulle köpa en husvagn så att de kunde resa långt bort. Det blev inte riktigt som planerat, min kompis Jörgen fick åka och fiska, men han kom inte tillbaka. Sedan dess har Magnus aldrig varit sig lik. Sedan började allt gå utför för Magnus. Han var ledsen och arg hela tiden och satt bara inne. Han saknade sin vän. Magnus kom äntligen ut ur sitt hus och började jobba igen. Och nu är han i en ny stad där jag hoppas bli polis för andra gången..

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp scenarion och en rolig människa att spela med. Jag bidrar ofta med roliga scenarion där även de som förlorar scenariot stänger av micen och skrattar. Älskar att rpa och ha roligt tillsammans med andra som har samma intressen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela för bådas vinst och inte bara för att man ska själv ska vinna. Kan man inte vinna ett scenario ska man inte förstöra det för alla andra.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM: Random death match det betyder att man dödar någon utan en giltig andledning. Till exempel skjuter ner folk för det är roligt. VDM samma som rdm fast att man använder ett fordon som ett vapen. NLR new life rule vilket innebär att man inte får komma ihåg de man visste innan sin död.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har tidgare rpat på flera andra servrar och varit staff. Jag har rpat ett bra tag och vet hur man rpar och vad man får och inte får göra ooc och ic.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nja inte riktigt jag är ute efter bra rp och seriös rp.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter intervju, välkommen till Unive
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka