Nekad Rylle | Medlem ansökning (k10m01)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rylle

Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliott

Vad är ditt discord namn? .realrylle | 🎀𝕽𝖞𝖑𝖑𝖊🎀

Vad är ditt födelsedatum? 16 November 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Magnus Andersson, han är en snäll och bra kille som alla gillar. Många saker hände under hans uppväxt som gjorde honom till den han är idag. Hans pappa dog i cancer när Magnus var 11, vilket gjorde honom väldigt ledsen. Han bodde ensam med sin mamma och kämpade ekonomiskt eftersom hans mamma inte ville jobba mycket efter det som hände hans pappa. Hans pappa var hans förebild och det är därför han är snäll mot allt och alla eftersom de var som hans pappa. Han gick fordonsprogrammet på gymnasiet och har varit kär i bilar sedan dess och älskar att arbeta med dem. Nu vill han byta stad och han har hört mycket bra saker om staden Unive, så han vill åka dit...

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga rp scenarion och en rolig kille att rpa med. Jag kan bidra med seriös rpande.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte behöva vinna ett scenario att det ska vara roligt. Man ska rpa för både parternas vinst i ett scenario för att de ska bli så roligt som möjligt för alla. Man ska inte till exempel förstöra ett scenario för att man inte kan vinna scenariot utan fortsätta rpa och se de bra i de.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja de har jag. RDM man dödar någon utan giltig andledning. VDM man använder sitt fordon som ett vapen till exempel åker till torget och kör över 5 personer med avsikt att döda dem. Sunt förnuft att man ska tänka realistikt och inte göra något orealistikt. Fear RP att man inte är rädd om sitt liv/inte värnar om sitt liv. C-logg man stänger av spelet precis när man till exempel blir skjuten. NLR man ska inte minnas vad som hände sin karaktär precis innan den dog.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har rpat på flera andra servrar och även varit staff och hjälpt till på event osv.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inte vad jag kan komma på just nu, letar efter en seriös rp server och har tidigare spelat på unive så har jag har tänkt på att komma tillbaka ett tag nu så jag bestämde mig för att skicka in en ansökan och hoppas på att få komma tillbaka.

Nekad.
Anledning:
Utveckla Berätta om din karaktär.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka