Nekad Rylle | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rylle

Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliott

Vad är ditt discord namn? Rylle

Vad är ditt födelsedatum? 16 November 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Magnus Andersson han är en snäll o go kille som alla gillar. Under hans uppväxt hände det väldigt mycket saker som gjorde han till den han är idag. Hans pappa gick bort under en bilkrasch med Magnus i bilen, dem var påväg till affären för att handla till Magnus mamma som skulle göra hans favorit mat kvällen därpå men plötsligt var det en bil precis framför som dem inte såg innan. Dem båda hamnade på intensiven men det var bara Magnus som kom ut därifrån. Hans pappa var hans förebild och därför är han snäll mot allt och alla för de var så hans pappa var. Han gick fordonslinjen på gymnasiet och har sedan dess varit kär i bilar och älskar att jobba med dem. Nu vill han byta stad och har fått väldigt bra saker om Unive staden och vill därför dit och förhoppningsvis få ett jobb på en verkstad där han kan fortsätta leva sin dröm som bilmekaniker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp scenarion och ge folk ett gott skratt. Jag har väldigt mycket erfarenhet inom rpande och är väldigt intresserad av eran server och skulle därför vilja testa den och bidra med bra rp och vara med och utveckla rpn på denna server.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska rpa för både din egen och din motståndares rp och bidra med bra rp oavsett hur scenariot slutar. Ett exempel är att man rånar en butik och inser att det inte finns en chans att man kommer därifrån och kommer undan då ska man inte till exempel börja skjuta inifrån butiken eller c-logga eller vad de nu kan vara. Man ska allstå rpa för att alla ska ha roligt och inte för att man själv ska vinna scenariot varje gång.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes det har jag gjort

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag skulle säga att jag har bra erfarenhet inom rp och vet vad man får och inte får både in character och ooc.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja, jag har bra erfarenhet som mekaniker irl då allstå så skulle ni behöva någon bra mekaniker som vet hur man rpar som de så är jag tillgänglig. Jag är inte en lallaspelare och är bara ute efter bra social rp har märkt av att de flesta servrar bara har blivit sämre och sämre och vill därför testa eran och visa er staffs hur jag rpar.

Glömde ge exempel på regler här e dem:
VDM vehicle deathmatch vilket innebär att man använder ett fordon som ett vapen till exempel åker runt och kör över folk utan andledning.
RDM samma som vdm fast med något slags vapen
New life rule att man inte får komma ihåg saker man visste innan sin karaktär dog till exempel att en kompis sa att jag skulle komma till torget så dör jag då får jag inte åka dit när jag har varit och fått vård utan då ska jag inte komma ihåg de
OOC out of character till exempel man säger till någon in-game "Morsan sa att maten var klar så jag måste gå"
Fear Rp till exempel du blir rånad och någon riktar ett vapen mot ditt huvud då får du inte dra upp kniv eller vapen och skjuta den personen då är det fear rp.
Sunt förnuft man ska alltid reagera och bete sig som man hade gjort i verkligheten.
Fail rp till exempel att man åker upp i bergen med en böttad v70 och flyger runt med bilen i 120 mitt uppe på ett berg.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad. Har lämnat discorden.
Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka