Nekad Rydmo | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rydmo

Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Mohamed

Vad är ditt discord namn? Rydmo

Vad är ditt födelsedatum? 11 Mars 2007

Berätta om din karaktär. https://docs.google.com/document/d/1YcgUG9iw6-yzvOLHgpGagh9o3gEQTNGMnB_Li52Zb0g/edit

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett seriöst och högkvalitativt rollspel, samtidigt som jag strävar efter att kontinuerligt utveckla och förbättra spelupplevelsen för alla inblandade. Med nästan fem års erfarenhet av FiveM-rollspel har jag samlat på mig omfattande kunskaper och insikter. Jag har alltid trott på att lära mig av andra och dra nytta av deras erfarenheter. När jag började på Unive, min första rollspelsserver, blev jag imponerad av hur spelarna hjälpte mig att växa och utvecklas. Nu vill jag ge tillbaka till gemenskapen genom att hjälpa andra och bidra till en positiv och engagerande spelmiljö.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att jag inte bara fokuserar på min egen framgång utan också på att skapa en rolig och givande upplevelse för alla inblandade parter. Rollspel handlar om samarbete och att tillsammans skapa intressanta och dynamiska berättelser. Genom att spela med denna inställning kan alla parter njuta av spelet och känna sig delaktiga i berättelsen.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jajjemänsan! Jag tänker att jag kan börja med det första och är ju den viktigaste regeln enligt mig Sunt Förnuft vilket innebär att man ska tänka till en extra gång och tänka om man skulle kunnat göra det IRL. FearRP är en regel som innebär att värna om sitt liv om du exempelvis har vapen riktat mot ditt huvud ska du värna och lyssna på vad dem säger och inte ex. springa iväg och skrika etc du har enbart ett liv att leva på ska man alltid tänka! FailRP är tillviss del lik Sunt Förnuft ett exempel är ju då att köra en motorcykel med handbojor det är ju inprincip omöjligt och det går inte ihop helt enkelt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Som nämnt tidigare har jag omfattande erfarenhet inom rollspel efter att ha deltagit aktivt i FiveM-rollspel under nästan fem års tid. Denna erfarenhet har gjort mig skicklig på att leverera seriöst och engagerande rollspel, och jag är redo att bidra till serverns gemenskap.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat på Unive flera gånger tidigare och, trots att jag har tagit några pauser, har jag alltid känt en stark dragning tillbaka till denna server. Unive erbjuder en trygg och välkomnande spelarbas med trevliga människor, och jag får en känsla av nostalgi varje gång jag återvänder. Det är den känslan och gemenskapen som gör att jag vill vara en del av Unive och bidra till att stärka dess rollspelsvärld.

Senast ändrad:
Nekad.
Anledning: Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka