Ej Antagen Rydmo | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Rydmo

Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
1
Vilken chefs-position ansöker du till? Inquisitor

Vad heter du i verkligheten? Mohamed

Vad är ditt användarnamn på discord? Rydmo

Ange ditt födelsedatum: 11 Mars 2007

När fick du medlemskap på Unive? Jag fick whitelist denna gången 2025-06-11, men första gången jag spelade här var 2021-08-29.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har länge rollspelat som chef på många olika yrken, bland annat bilförsäljare. Jag vet hur man ska hantera yrket, samt hur allt ska skötas och gå till. Jag är kunnig att hålla situationer proffisionella, jag vet även hur man ska vara trevlig och hålla en godton mot alla som chef.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet?
Jag har som mål att vara ansiktet utåt för Inquisitor och kunna vara en god representant för yrket, jag ska göra mitt bästa för att yrket ska drivas framåt och ständigt bygga aktivitet inne på firman, lägga regler och krav för att ha trevliga arbetare och bra bilförsäljare.

Jag ska inte ställa ett dusintals frågor och sen bara ge sökaren ett godkänt eller inte, jag ska lägga en grundläggande backgrundskontroll och se över personens personlighet och se till att han passar bra in i jobbet, och att han verkligen jobbar för kundernas bästa.

Jag ska kontakta flera olika yrken för att hålla bra och god kontakt med dem och ha samarbeten och liknande för att ha flera företag med oss.
Jag vill se över veckomöten för att lägga en bra start varje vecka för att man får en översikt utav aktivitet och kundbemötande. Jag ska sköta denna roll proffisionellt, något som jag har bra erfarenhet utav. Jag ska dela upp folk i olika arbetsområden och få till ett bra yrke!

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer vara betydligt aktiv, vardagar kommer det oftast vara 16-20 ungefär om inte annat sägs, helger 15-23. Beror oftast på om jag har annat att göra under dagen eller något speciellt planerat. Jag kommer vara minst aktiv 30 timmar, om inte annat sägs somsagt.

Har du läst våra grundregler? Ja

Tillbaka