Ej Antagen Rydmo | Ansökan till Streamer [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rydmo

Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
1
Ditt discordnamn: Rydmo

Vilka sociala medie-plattformar är du aktiv på? Twitch, Tiktok

Länka alla dina sociala medier du bockade in ovan: https://www.twitch.tv/rydmo
https://www.tiktok.com/@rydmoo

Hur mycket tittare/visningar snittar du i genom snitt på dom? Jag får ungefär 1-30 tusen visningar beroende på video, ibland kan det var betydligt mycket mindre, beror på olika faktorer som jag gör på videon. Twitch har jag ingen aning, oftast beror det på vad jag gör på streamen och om det är något intressant, samt vilken server det är.

Visa upp klipps och content som du gjort från Unive som du är mest nöjd med Jag har inga klipps på unive, än.

Hur ofta är du aktiv? Jag är väldigt ofta, men har inte varit lika aktiv, då jag inte hade någon server att streama på.

Finns det något annat du vill berätta för oss? Nej.

Känns ju bra att du har skrivit bra om Unive i din tiktok om du vill bli streamer :)1751383124018.png

--rep Verkar ej mogen nog att bli streamer kommer nog snacka skit om Unive och sprida dåliga rykten som du gjort på din tiktok ovan.

-rep tycker inte man ska kunna bli streamer ifall man ska ha sånt betende och snacka skit mot servern.

Denna betygsättning var för några år sedan, det var så jag upplevde servern, men med åren har min åsikt samt servern förändrats.

Det jag skrev då var baserat på hur jag upplevde servern för några år sen, men mycket har förändrats sedan dess både med Unive och med min åsikt. Jag hade inte ens funderat på att komma tillbaka eller söka som streamer om jag inte genuint tyckte att servern har blivit riktigt bra.

Jag respekterar att ni är försiktiga med att släppa in nya ansikten i streamerrollen, men jag hoppas att ni kan se att jag försöker gå in i det här på ett positivt och ärligt sätt.

-rep använder voice changer! Säger att han e typ 17 men e 14 eller 15 så ni vet.

Trevligt att få höra vad du känner, men jag är förtillfället 18 år gammal, tror det eller ej!

+ / - rep

Verkar som en bra grabb. Verkar mogen

Men att ha en video uppe på sin tik tok som fortfarrande ligger ute för allmänheten där han betygsätter unive negativt. Tar han ner den videon, ser jag inget problem. Men om han frf ha den uppe på sin kanal. Finns det ingen anledning att va streamer om han ska marknadsföra en server han har betygsatt dåligt.

-rep låter inte mogen och med tanke på att han har en video uppe där ahn hatar på unive är de ännu dpligare

1759325939559.png

Trodde du hata Unive :)

E ju lite skevt att ha en streamer som rankar andra servrar och sen hänger ut Unive som en pissluffar server. Vet inte hur du tänkte där...

Denna betygsättning var för några år sedan, det var så jag upplevde servern, men med åren har min åsikt samt servern förändrats.

Det jag skrev då var baserat på hur jag upplevde servern för några år sen, men mycket har förändrats sedan dess både med Unive och med min åsikt. Jag hade inte ens funderat på att komma tillbaka eller söka som streamer om jag inte genuint tyckte att servern har blivit riktigt bra.

Jag respekterar att ni är försiktiga med att släppa in nya ansikten i streamerrollen, men jag hoppas att ni kan se att jag försöker gå in i det här på ett positivt och ärligt sätt.
Fast om du ska ansökatill streamer så kan du ju inte ha video uppe där du legit kastar skit på unive?Oavsett om det är 2022 eller inte. Du marknadsför också andra servrar vilket enligt mig inte kommer gå a´hand i hand

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka