Nekad Rydmo | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rydmo

Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Mohamed

Vad heter du på discord? Rydmo#3227

Ange ditt födelsedatum 11 Mars 2007

Beskriv din dagliga aktivitet.
Lördag

Startar datorn 10-14
Stänger datorn 00-04

Söndag
Startar datorn 10-14
Stänger datorn 20-22

Måndag
Startar datorn 13-16
Stänger datorn 20-22

Tisdag
Startar datorn 13-16
Stänger datorn 20-22

Onsdag
Startar datorn 13-16
Stänger datorn 20-22

Torsdag
Startar datorn 13-16
Stänger datorn 20-22

Fredag
Startar datorn 13-16
Stänger datorn 00-04

LOV
Kan variera när jag är på resa inget men när jag är här
Startar datorn 10-14
Stänger datorn 00-04

Hur länge har du varit medlem på Unive? Augusti 2021 men lämnade och sådant börjar igen nu förra fredagen

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Skärmbild 2023-06-03 121329.png

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att se till att spelarna på servern följer reglerna och skapa en rättvis och trevlig spelupplevelse för alla. De är ansvariga för att övervaka spelarnas beteende och agerande för att säkerställa att inga regler bryts. Som servervakt har du befogenhet att utfärda kicks, vilket innebär att du kan ta bort spelare tillfälligt från servern.

Det är viktigt att notera att som servervakt har du inte rätt att utfärda permanenta eller tillfälliga förbud (bans eller tempbans) utan att få instruktioner från staffs eller högre befattningar på servern. Dessa befogenheter reserveras oftast för serverns staffs, även om servervakten kan samarbeta med dem och vid behov utföra deras instruktioner.

Servervakter hjälper alla spelare på servern, inklusive helpers och staffs. Det är viktigt att förstå att även om du kan hjälpa till med att lösa problem och ge stöd till andra spelare, betyder det inte att du har en högre position eller auktoritet än dessa grupper. Du spelar en viktig roll genom att vara en förebild för andra spelare och följa reglerna själv.

Som servervakt förväntas du ha god kännedom om serverns regler och vara förmögen att tillämpa dem konsekvent och rättvist. Du bör också delta i utvecklingen av servern, vilket kan innebära att du ger feedback, bidrar med idéer och hjälper till att förbättra serverns funktioner och spelupplevelse. Under tiden du spelar och är aktiv på servern är det också viktigt att vara uppmärksam på din omgivning och snabbt upptäcka eventuella regelbrott eller problem som kan uppstå.

Sammanfattningsvis har en servervakt ansvaret att se till att spelarna följer reglerna, skapa en trevlig spelupplevelse och hjälpa till att upprätthålla ordningen på servern. Genom att vara engagerad, kunna reglerna och vara involverad i utvecklingen kan du spela en viktig roll i att upprätthålla serverns integritet och skapa en positiv gemenskap för alla spelare.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli en servervakt för att kunna underlätta för serverns staffteam och bidra till en positiv spelupplevelse för alla spelare. Jag är väldigt aktiv på servern och som sjukvårdare stöter jag ofta på spelare som begår regelbrott. Genom att bli en servervakt kan jag ta ansvar för att hantera dessa situationer och se till att reglerna följs på ett rättvist och konsekvent sätt.

Jag är väl bekant med rollen som servervakt och jag är väl insatt i alla nödvändiga kommandon och regler. Jag förstår vikten av att vara objektiv och opartisk i mitt agerande för att skapa en trygg och rättvis spelgemenskap. Som servervakt kan jag delta i utvecklingen av servern och arbeta tillsammans med staffsen för att säkerställa en smidig och rolig spelupplevelse för alla spelare.

Sammanfattningsvis vill jag bli servervakt för att vara en tillgång för serverns staffs, bidra till en positiv spelupplevelse och se till att reglerna följs på servern. Jag är dedikerad, aktiv och redo att ta på mig denna roll för att hjälpa till att skapa en trygg och välorganiserad spelgemenskap.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse kan vara allvarliga problem när det gäller servervakter. Korruption uppstår när en servervakt utnyttjar sin makt och befogenheter för att gynna sig själv eller sina vänner. Ett exempel på korruption kan vara att reviva någon mitt under ett scenario för att få en orättvis fördel eller för att gynna en vän. En annan form av korruption kan vara att banna eller kicka spelare för att få en bättre position i spelet eller som ett uttryck för ilska efter att ha dött.

Abuse innebär att en servervakt använder sina privilegier för att få en fördel som inte är berättigad. Det kan innefatta att banna eller kicka spelare utan giltig anledning, till exempel som hämnd eller som ett resultat av att servervakten känner sig förlorad i ett scenario.

Dessa typer av korruption och abuse kan lätt begås av servervakter på grund av den makt de har att kunna kicka eller banna spelare. Det är därför av yttersta vikt att servervakter är medvetna om sitt ansvar och alltid agerar i linje med reglerna och principerna för en rättvis och balanserad spelupplevelse..

Servervakter bör vara väl insatta i reglerna och vara medvetna om vikten av att alltid stå vid reglernas sida. De bör agera objektivt, rättvist och opartiskt i sina beslut och undvika att utnyttja sina befogenheter för personlig vinning.

Sammanfattningsvis är korruption och abuse allvarliga utmaningar som kan uppstå bland servervakter. Det är nödvändigt att ha klara regler och strukturer på plats för att förhindra och hantera sådana problem. Genom att vara medveten om riskerna och agera med integritet och rättvisa kan servervakter bidra till en positiv och välfungerande spelgemenskap.

Senast ändrad:
+/- stabil ansökan som fan asså, men du har inte varit medlem SAMMANLAGT i en HEL månad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka