Nekad Rydizen | Åtgärd Överklagan [Sp0ky]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rydizen

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 1134176213129244672
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Runt 21:00 befann jag mig på taket av juvelbutiken och "hackade" elskåpet. Elskåpet har inte fungerat på 2 veckor, så jag åkte dit, kikade, och det fungerade äntligen, toppen. Efter det går jag ned, åker in I min bil, och käkar mat IRL.

Ca 2 timmar senare går jag in igen och drar till juvelen igen med min kompis denna gång.
Jag går in I juvelbutiken, och gör ett test att slå sönder en "glaslåda" med basebollträ (vilket fungerat fint I många, många, många månader) men eftersom jag vet att ni haft riktigt mycket strul med scripts så har jag försökt rapportera buggar (finns en hel del fortfarande). Jag testar att slå med "1" när jag håller uppe basebollträ'et, men det funkar inte.

Jag kör en "/help" och ber en staff/buggtestare komma och kolla på problemet. Han säger att man behöver en kniv för att slå glaslådorna. Jag har en sådan kniv på mig, men det går ändå inte. Till slut säger han att man ska använda "ALT", och då tillslut går det (funkar med basebollträ). Jag testar att slå, det funkar, nice.

Han undrar om jag ska göra rån, och jag säger "yes det ska vi".
Som han tydligt ser är det bara jag där, och inga gisslor finns ännu - vi har ju inte startat något rån, vi har bara konstaterat att det GÅR att råna (eftersom det varit sjukt mycket strul med scripts som ni staffs redan vet).

Jag och min kompis behöver ju fixa gisslor såklart, så vi drar med hans pick-up och börjar kika efter potentiella gisslor. Staffen som varit med försvinner nu, och sedan skickar han ut i chatten i stil med "JUVELRÅN PÅGÅR". Skumt, för vi har ju inga gisslor, och vi håller på att förbereda?

Killen jag snackade med drar in mig I staffsamtalet igen, och jag hör knappt vad han säger för hans röst laggar en hel del, men han säger något i stil med "Ehh, du nu blir det såhär". Jag frågar gång på gång på gång: "Hallå? Vad sade du? Hallååå?" Får inget svar. Killen kraschade kanske?

Jag och min kompis drar iallafall runt en sväng men verkar inte hitta den perfekta gisslan, så vi bara chillar och sedan tar vi en paus och kör ett annat spel.

Nu när jag försöker ansluta igen är jag avstängd?
Står inte varför, står ingenting faktiskt, förutom "55 poäng, granskning".
Hade Kriminell roll (enkelt för er att kolla upp), samt Medlem's roll (också enkelt för er att kika på logs).

Står något med "cash and grab" eller liknande:
Brist på Social RP (§ 4.1k)
Gör smash and grab rån, och utför inge rpa med polisen samt skiter i att ta gisslor
Står att den är gjrod av "Sp0ky".

Till att börja med:
1. Vi hade inga gisslor (sp0ky såg detta klart och tydligt och förtstod att vi inte skulle råna just nu)
2. Jag bad honom aldrig att skicka ut att vi rånade?
3. Jag tog 2 st "glaslådor". Båda lådorna var för test med sp0ky. 2 lådor är ju inte så mycket, ellerhur?

Fick indragen krim och medlem..
Uppskattar att åtgärden ändras, tack.

Varför anser du att åtgärden var felaktig? Vi gjorde verkligen inte "smash and grab" som sp0ky anklagade oss för. Vi tog 2 lådor och drog iväg för att förbereda rånet. Kom ihåg, det var 2 lådor vi tog, inte 22 lådor.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Sp0ky har säkert bevis, plus att det finns gott om logs.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

1. Ni hade hackat el skåpet vilket tyder på ni ska råna.
2. Skriv en help och fråga istället ifall det funkar eller inte.

3. Du var vid varje rån du gick in i banken, union deposit, juvel butiken och du hade saker till allt, Du försökte även starta samtliga rån man går inte in i en bank för att spränga upp valvet o sen säga "Jag testar bara"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka