Accepterad RyanGosling | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RyanGosling

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tobias

Vad är ditt discord namn? Nicknamn: RyanGosling Riktiga: tob09se

Vad är ditt födelsedatum? 21 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Min kärektär heter "Johan Stålman" och han är 28 år gammal. Johan är 100% svensk och han är ganska trevlig och har en grov skånsk dialekt. Johans intressen är att kolla på bilar, ta det lungt och att äta mat. Johans backrund är: När Johan var liten så var hans föreldrar ganska strikta, han fick inte sticka ut och fick inte se ut på något annat sätt. Efter Johan hade gåt ut från gymnasium så flyttade han ut från hans föreldrar och valde att börja sitt nya liv här och att utforska allt unikt med jorden som han inte hade fåt se tidigare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra en rolig server RP men också realiskt då här hoss unive så vill vi försöka ha roligt men samt också att vara proffesional rollspelare. Jag kan också bidra roliga minnen och att jag är väldigt strikt med att lyssna på regler och säga till andra om dom gör fel, isåfall så får vi en perfekt rollspel upplevelse och alla blir glada. Jag bidrar också på servern hjälp om olika grejer beroande om personen behöver det eller ej.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menar att man ska inte spela bara för att vinna utan istället så ska man tänka att man kommer inte vinna alla händelse, ett exempel kan vara att jag förlorade alla mina vapen och då så ska jag inte bara lämna och vara arg istället så ska man fortsätta sitt spel och fortsätta pågrund av att det är mer roligare.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Några exempel kan vara: NLR = New Life Rule som betyder att när man dör så ska man inte tänka på vad som hände innan, att man är som en ny person. Det finns också Social RP som betyder att man ska inte börja en konflikt med vapen istället så ska man ta den logiskt och snacka först istället. Tillsist så finns det Kriminell utan Kriminellroll vilket som menar att om man vill göra kriminella saker så måste man ha Kriminell rollen inom discord annars så är det inte tillåtlit.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej! Det här är min första server på Fivem, men har spelat rollspel på platformen "Roblox" vilket som ger mig lite förkunskaper om begräpp.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag ska försöka vara aktivt varje dag och göra mitt bästa under rollspelen!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka