Ej Antagen RyanGosling | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

RyanGosling

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Marja-Lisas

Vad heter du i verkligheten? Tobias

Vad är ditt användarnamn på discord? tob09se

Ange ditt födelsedatum: 21 Oktober 2007

När fick du medlemskap på Unive? 1 juni 2024.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Tidigare så har jag faktiskt varit biträdande chef inom Sörens Gokart. Detta har gjort att jag har uppfattat hur en chef ska bete sig, men även hur man ska behandla sina arbetare så att de faktiskt tycker om att jobba och inte bara gör det för att tjäna pengar, då känns det som att man jobbar i onödan. Min huvudsakliga tankning är att alla ska ha det bra och tycka om att jobba. Detta gäller både för företaget och kunderna, eftersom man då gör det till en trevligare plats att vara på. Jag har även jobbat på Marja-Lisas inom ledningen och jag har därför erfarenheter av hur ett företag bör vara uppbyggt och vad man kan förvänta sig av sina anställda. Detta har gjort att jag är väldigt kunnig inom Marja-Lisas. Även där har jag lärt mig hur man ska ta hand om företaget på bästa möjliga PR-sätt.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtida planer för företaget skulle ha varit att rensa bort inaktiva personer som tar plats i företaget och kanske arbetar mindre jämfört med andra kollegor. Jag skulle även börja söka mer personal till Marja-Lisas, då jag helst vill att personalen ska vara motiverad, veta hur systemet fungerar och gärna vara bra på att sälja, eftersom det krävs goda kunskaper inom försäljning. Andra saker som skulle behöva fixas är att ha fler AW:s (after work), då det bygger en bra känsla inom företaget och kan motivera arbetare att jobba hårt. Jag tänker att beroende på hur många sälj som gjorts under veckan kan det avgöra om det blir en AW eller inte. Det är också viktigt att se till att personer inte stjäl varandras sälj, eftersom vissa då tjänar pengar på andras arbete. Detta kommer jag vara väldigt strikt med, då det hände mig flera gånger när jag jobbade på Marja-Lisas.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Mitt mål är att försöka vara inne minst fem timmar per dag. Jag kan dock inte vara inne hela dagar på grund av skolan. Senare under sommarlovet kommer jag vara väldigt aktiv och finnas där om personalen behöver min hjälp. Detta är viktigt eftersom när chefen är närvarande finns det mindre risk för orättvisa och "trolling" att inträffa, då folk tänker mer på sina val och handlingar.

Har du läst våra grundregler? Ja

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Tillbaka