RuzzyNet | Ansökan till staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    5
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ruzzy

Icke Medlem
Meddelanden
395
Reaction score
46
Användarnamn: RuzzyNet

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad heter du på discord? Ruzzy#0973

Ange ditt födelsedatum 2 September 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar: 14:30 - 20:30 / 21:30
Helger: 08:30 - 22:30 / 00:00

(Ska försöka vara inne så mycket jag kan, kanske längre än det jag skrev. Vissa helger så kan det bli typ 2 på natten. Hoppas det inte påverkar någonting.)

Vad skulle du göra om du blir staff? Skulle vara kul och sitta och dra in folk som behöver hjälp i support, samt svara på folks /report’s. Jag känner att det tar ett litet tag ifall någon skriver /report innan någon kommer så personen som bryter mot reglerna kommer undan och inte har på toggle. Skulle kunna kommentera på folks inlägg på forumet (bann överklagningar eller ansökningar till chefsjobb.) För jag tycker det är viktigt att folk ska veta vad de kan förbättra eller ifall den är bra. Typ att ge dem feedback så de kan förbättra, för enligt mig så skulle jag gärna få feedback så jag kan förbättra och göra så jag blir t.ex unbannad. Jag kommer vara inne mycket på discorden och prata om diskussioner som rör staffs i ooc ifall jag får det. Jag tycker att det är viktigt att det är en stark rp på servern så det finns många personer som vill komma och spela på servern så vi får en starkare rp känsla. Jag kommer försöka vara aktiv så länge jag kan för att alla som behöver hjälp ska få det.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ett scenario

En kille sätter sig i väntar på support, jag drar in han och han säger.
Den här personen bara dödade mig utan anledning, så kommer jag först fråga om de har inspelning på detta och granska videon (ifall de har någon) men ifall de inte har någon så kommer jag att be personen som dödade han hoppa in i väntar på support och låta båda berätta deras sida. Sen ifall någon av de är väldigt otrevlig så kommer jag be att det ska lugna ner sig. Sen kommer jag att dra in någon annan så jag inte gör fel beslut.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag vill att det inte ska finnas typ några som förstör för de som vill rpa. Jag tycker att det blir en mycket mer trevligare och bättre rp nivå ifall inte förstör ex bryter mot reglerna eller moddar. Samt jag vill läsa allas banöverklagningar så att man inte behöver vänta flera timmar på de.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag ska väl försöka banna alla som gör fel som t.ex RDM eller Powergaming. Sen kommer jag väl försöka vara allmänt trevligt mot alla så att de inte känner att de har en dåliga staffs. Ska försöka att vara så profitionell som jag kan så att de tar staffteamet seriöst.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Jag har inte varit det på någon annan server, jag har bara spelat på multistaden under hela min “karriär” inom rp eller vad man kan säga, jag tycker att multistaden har en bra rp nivå och jag skulle kunna hjälpa till ifall någon bryter mot reglerna ig och i ooc typ i discorden. Jag har lite koll på kommandon och sånt för jag gillar att programmera. Dock så är jag inte så bra på fiveM kommandon för jag inte har varit staff innan men lär mig ganska snabbt.

Har du några tidigare erfarenheter? ag har inte några direkta erfarenheter, skulle vara härligt att lära sig men jag har programerat lite innan men inte på fiveM. Jag kommer nog lära mig det med tiden och av folk, kanske youtube videos men jag får se. När jag har lärt mig det så kommer jag kunna lära de nya det ifall någon av de inte kan.

Vad kan du om skripts? Egentligen inte någonting, men ifall jag behöver lära mig det så är det klart att jag kommer ta tag i det.

Varför vill du bli staff? För att jag vill hjälpa till och för att jag har spelat på servern länge och jag vill gärna hjälpa till och höja rp nivån samt att försöka underlätta för alla andra staffs och för de som har högre positioner. Jag har redan servervakt och jag tycker jag hanterar den bra så då kännde jag för varför inte bli mod? Jag kommer också ta /reports samt sitta och dra in folk i support för att hjälpa de så mycket som möjligt!

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Ja kör inte på någon annan server, sedan jag började på multistaden så har jag bara kört där. Vill inte börja på någon annan server för jag tycker multistaden är skitbra!

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Ja jag förstår det till 100% jag vill inte stressa de för jag vet redan att de har mycket och göra och jag hoppas jag kommer att kunna hjälpa de.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka